Se på läckt film från Battlefields Battle Royale-läge

Robot
Se på läckt film från Battlefields Battle Royale-läge

Tutorialen har hittat på nätet, glo innan EA plockar ner den.

#battle-royale, #battlefield-v, #mr-battlefield, #nyhetstips


Medlem

Förhoppningsvis kan det öka spelarbasen i spelet för sist jag startade det på ps4an vart det långt ifrån fulla lag

Gen
Medlem

"Låkejchan"
"A cåmmån gann"
"Viekels can törn dö tajd"

The swenglish är strong här

Medlem

Vilken avtändning haha! Svengelskan spräckte min lilla bubbla.


signatur

Niet.

Geeks Gaming

På ett sätt så är jag intresserad... på ett annat är bara "Meh"

Medlem

Man är ju mätt på battle royale sen ett bra tag tillbaka, men man kanske testar iaf

Medlem

Thänk yåå

Sett fram emot ett tag, Bara till att släppa nu

Medlem

Ser ju faktiskt riktigt bra ut

ang. hans brytning så tror jag det är en av anledningarna till att de valt ut just honom att göra rösten till alla trailers, utlänningar tycker det låter gemytligt


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Nästan pinsamt när svenskan slår igenom så hårt i det Engelska språket, speciellt när inlevelse helt saknades.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Theade:

Vilken avtändning haha! Svengelskan spräckte min lilla bubbla.

Fast det är inte svengelska. Svengelska är när du throw in some engelska expressions i dina svenska meningar istället för att använda the real deal från svenska ordlistan.

Quake-konnässsör

Tror inte riktigt på det här, men låt mig bli överraskad!

Medlem
Skrivet av Taskman:

Nästan pinsamt när svenskan slår igenom så hårt i det Engelska språket, speciellt när inlevelse helt saknades.

Äh kom igen det är ju Mr Battlefield själv som talar! Lite respekt tack!

Medlem

Snacka om att hitta skitsaker att gnälla på..


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag störde mig inte alls på hans engelska. Var fullt fokuserad på vad som faktiskt visades upp och jag tycker det ser bra ut! Kan det här vara det första BR-spelet som faktiskt är bra tro?

Medlem

Spank my ass and call me Charlie. Detta kommer bli fett. Första gången jag på allvar blir taggad att testa BR. Tror faktiskt detta kommer bli stort.

Redaktör
Skrivet av Taskman:

Nästan pinsamt när svenskan slår igenom så hårt i det Engelska språket, speciellt när inlevelse helt saknades.

Å andra sidan - han är ju svensk. Dialekten är långt mindre viktig än att kunna språket.


signatur
Medlem

Neeeej.. Ser ju riktigt bra ut och jag har redan för många spel!
De borde för övrigt göra spelet gratis som APEX Legends för att då skulle de få miljontals spelare.
Jag gillade hur ringen verkligen såg farlig ut, hoppas att man dör direkt om man bara snuddar ringen!
Något jag inte gillar med ALLA BR är att man kan vara i den ''farliga'' zonen om man har lite plåster..

Medlem

@Jeehao: Dom har redan miljontals med spelare...

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Å andra sidan - han är ju svensk. Dialekten är långt mindre viktig än att kunna språket.

Lite lustigt att svenskar har sånt problem med svensk accent i engelska. Reser man utanför vårt rike så tycker de flesta det är charmigt. Som du säger långt viktigare kunna korrekt engelska än uttala den amerikanskt eller brittiskt.

Medlem

"Parachute into the world"... Nytänkande

Medlem
Skrivet av Tsteken:

Lite lustigt att svenskar har sånt problem med svensk accent i engelska. Reser man utanför vårt rike så tycker de flesta det är charmigt. Som du säger långt viktigare kunna korrekt engelska än uttala den amerikanskt eller brittiskt.

Och I USA och England finns det 100-tals olika dialekter. Vissa där man inte fattar ett dyft.

Medlem

Ser riktigt bra ut faktiskt.
Hoppas på detta då jag tröttnat på bf conquest redan i förra spelet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Visst, det kanske inte alltid låter jättehett med svensk dialekt men jag tycker det går till överdrift när det ständigt ska klagas. Det ska eftersträvas att prata generisk amerikansk dialekt för att ja, vadå? Signalen är nästintill att man bör/ska skämmas för sitt ursprung. För mig blir effekten nästan tvärtom - prata med bredare dialekt bara för att reta gallfeber på folk då, för fan.

Skrivet av Tsteken:

Lite lustigt att svenskar har sånt problem med svensk accent i engelska. Reser man utanför vårt rike så tycker de flesta det är charmigt. Som du säger långt viktigare kunna korrekt engelska än uttala den amerikanskt eller brittiskt.

Går åt båda håll, det är ganska enkelt att identifiera nationalitet på de amerikaner/engelsmän som pratar svenska (även om det såklart är vanligare med svenskar som pratar engelska).

Het video, i alla fall.

Medlem

Mycket mindervärdeskomplex i denna tråd. Ser rätt bra ut


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Fast det är inte svengelska. Svengelska är när du throw in some engelska expressions i dina svenska meningar istället för att använda the real deal från svenska ordlistan.

Toppen! Då har man lärt sig något idag också. Vad är rätta bemärkelsen? ”Dålig engelska”, fast den är ju ganska bra ändå.


signatur

Niet.

Medlem

Helt oförstående till varför de lägger till detta läge för spelet i fråga. Det finns tillräckligt många spel med det läget. Se till att renodla det till vad som är unikt istället.....

Medlem

@Theade: Engelska med svensk brytning är nog mest korrekt att kalla det.

Medlem

Nä... Blev inget unikt det här inte.
Axplock från andra BR spel och.... jahapp.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Kan de inte hyrt någon som kan prata engelska, på riktigt? Det borde de ha råd med.
Detta har stört mig väldigt mycket i varje trailer och tutorial.


signatur

autograph

Medlem

Smart att dom lägger till BR-läget efter att Apex Legends har kommit och tagit upp hela scenen. Vet inte om fordonen kommer räcka för att särskilja det tillräckligt mycket för folk som letar BR. Att ha klasser hade ju kunnat hjälpa men det lade dom inte in.

12
Skriv svar