Fortnite kompis till sonen.

Medlem
Fortnite kompis till sonen.

Hej. Testar detta forum. Är helt ny här.
Blir så j*vla förbannad på ungar som inte kan hålla en snäll ton i spel.
Min son spelar med sina klasskompisar men så fort de blir sura så kickar de honom och snackar skit. Skrämmande. Dessa barn är 8 år. Min son blir så himla ledsen.
Undrar om det finns någon där ute som vill spela med honom.

Skribent

Så jäkla tråkigt att höra. Vi har haft liknande trådar upp förr som fått bra respons, så det dyker säkert upp lite föräldrar i liknande situationer.

Skribent

Trist.
Jag snokade upp en äldre tråd med samma ämne skapad av @JHGBaouns.

https://www.fz.se/forum/trad/435022-fortnite-van
Hoppas det hjälper lite!

Medlem

Blir så ledsen när man läser sånt här. Har tyvärr inga barn i den åldern, men hoppas att någon annan har möjlighet att hjälpa!

Medlem

@Ellie222: Om det är klasskompisar så kanske det hjälper att prata med deras föräldrar, kan inte tänka mig att åttaåringar förstår allvaret i detta (tyvärr).


signatur

IDKFA

Medlem

Om min grabb hade spelat Fortnite mer än 1 gång i månaden typ, då hade jag säkert kunnat be honom, han är tyvärr insnöad på RDR2 och GTAV


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Ja det är verkligen synd. Han kommer ut och är ledsen för att de är elaka och sen låsas de som ingenting. Avundsjuka.

Har pratat med en av killarnas mamma. Men kan säga att äpplet föll inte långt från det trädet Tyvär:/

Han är ju en glad kille som älskar sitt spel.

Medlem
Fortnite.

@mrFluffy:

Har försökt :/ men mamman va lika som sonen.

Skägg.
10 Chambers

@Ellie222: Först och främst, välkommen! Om du inte har något emot det så tänkte jag lyfta den här tråden på förstasidan så att den får mer exponering. Tidigare trådar av samma karaktär brukar få bra respons så förhoppningsvis kan vi hitta några spelkamrater.


signatur
Medlem
Fortnite

@Carl Johansson-Sundelius:

Hej. Det får du jätte gärna göra. Skulle värma i mammahjärtat ❤️

Medlem

Skulle rekommendera dig att även ta upp detta med klassansvarig samt fritidspersonal på skolan Det ingår i skolans uppdrag!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Hallå! Först och främst, riktigt illa att det är så. Jag har också märkt tendenser till att tonen kan vara lite si och så.
Min dotter är 8, fyller 9 och jag brukar spela tillsammans med henne (är 44 själv). Mitt mål är väl kortfattat se till att man delar loot inom laget och hjälper varandra, inte är taskig.
@Ellie222 självklart får din son spela med oss, vi tänker faktiskt spela idag efter middagen. Han kan lägga till mig "Brudo" och sen även min dotter såklart men skriver inte ut hennes användarnamn här. Om det nu skulle vara flera som börjar lägga till mig kan du gärna skicka användarnamn i PM till mig så vet jag vem han är.
Mvh Mattias

Medlem

Tips, lär er son eller hjälp honom skapa sin egen Discord server/kanal och hjälp honom skapa ett eget community där han och ni sätter gränserna.

Medlem

Hej!
Håller med om att det är upprörande och sorgligt att man i låg ålder inte klarar av att spela tillsammans utan att behöva vara taskiga mot någon. Som du säkert sett i trådarna ovan hade min son samma problem. Han fick ett par kompisar att spela med härifrån och slutade spela med dom taskiga ungarna från skolan.
Det känns som att det viktigaste och svåraste var att inte falla tillbaka till de gamla ”kompisarna” och lita på att man klarar sig ändå.
Jag hoppas verkligen att ni hittar några nya kompisar med bättre omdöme, om inte här så fortsätt leta.
/Jimmy

Medlem
Fortnite

@matgid: hej, ja det är illa. Och det är ju små barn, hur kan man bete sig så illa mot varandra och sen skicka dumma sms och sen spela igen. Blir så ledsen,....
Jag ska be att han lägger till dig. Tack ❤️ Hörs senare.

Medlem
Fortnite

@JHGBaouns:
Hej. Ja detta är så tråkigt. :/ hoppas han kan hitta lite nya spelare här som han kan spela och ha kul tillsammans med istället för att bara förstöra för varandra och sparka ut varandra när de inte passar. Det gör ont 😔

Medlem

Hej!
Mina två grabbar (10 & 6 år) lirar fortnite,
Lägg till Zainter och Mighty.Nr9 om du/ni vill.
Dom är snäll, men kan kivas lite med varandra ibland(syskonkärlek)🙈

Ha de fint!

Medlem

Mina båda söner spelar 5, och 9år, dom är snälla och aldrig elaka om någon är sämre eller så. Lägg till Ivanhoe82


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Fortnite

@Zainter:
Hej. Tack. Han lägger till nu ❤️
Hoppas de kan spela ibland

Medlem
Fort itw

@ivanhoe68:
Hej. Tack snälla. Han lägger till ❤️

Medlem

Hoppas du finner lite vetiga friends till din son o lira med. Vet vuxa är ofta prakt rövhål men trodde inte i så låg ålder att det redan började där.

Medlem
Fortnite.

@Atorak:
Jag hoppas det med, verkligen....

Medlem

Det har hänt samma sak med min son tyvärr. Barn kivas tyvärr och retas och har sig, sånt som alltid skett, nu digitalt också tyvärr.

Din son kan lägga till min 9åring också, "Teosi" heter han på Epic Games. Han får dock bara spela på helger just nu, så det kommer inte accepteras förrns då.

Han är lite av en dålig förlorare, det arbetas på men framgångarna är få... men annars är han snäll.

Medlem

Mina söner 9 och 5 år spelar mycket för tillfället. Inte alltid med headset dock, så om det inte är ett krav så hänger de gärna på. Generellt rätt snälla med att dela med sig av medkit och vapen upplever jag. Skicka användarnamn om det är intressant.

Medlem
Fortnite.

@piddau:

Hej. Tack. Ska absolut be han lägga till

Medlem

Hej @Ellie222 min son är 10år och spelar Fortnite dagligen, han sa att han kan spela med ditt barn.

Medlem

@Sebchi: jag skickar meddelande till dig

Medlem

Hej! 😀

Din son får mer än gärna spela med mig och min bonus son!

Vi spelar båda mycket fortnite och har en egen "Fortnite kanal" på youtube!

Adda mig så kör vi! 😀

olizimo @ Fortnite

Medlem
Medlem

@OliZMO:

Hej, tack ❤️ Ska be han lägga till i morgon och ska självklart kolla på kanalen

123
Skriv svar