PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Nu har Elgiganten fått Xbox Series X i stora lass, finns på runt 38varuhus, YES !!
Nu blir det stå o vänta utanför precis när de öppnar
Japp, min frus brorsa fick tag i XBSX på elgiganten i lördags, så dessa verkar ju finnas att få tag på.
Dock blev det inget spelande för honom eftersom han ville testa hur BF V var att spela på XBSX. Men av nån anledning tyckte Microsoft att han inte ägde spelet trots att han har det på Xbone. Gick inte att köpa det heller...... blev fel då med.
Har också beställd min från Dustin. Har inte hört nånting alls.
Jag beställde min den 13/10 från Dustinhome och jag har inte fått någon information överhuvudtaget. När man hör att andra som har beställt från MM eller Inet börjar få sina som beställde runt samma datum så börjar man undra hur Dustinhome sköter detta.
Det minsta man kunde begära är någon form av transparens mot deras kunder så att man har lite mer info om situationen ser ut. Det är väl det minst man skulle kunna begära kan man tycka.
Jag beställde min den 13/10 från Dustinhome och jag har inte fått någon information överhuvudtaget. När man hör att andra som har beställt från MM eller Inet börjar få sina som beställde runt samma datum så börjar man undra hur Dustinhome sköter detta.
Det minsta man kunde begära är någon form av transparens mot deras kunder så att man har lite mer info om situationen ser ut. Det är väl det minst man skulle kunna begära kan man tycka.
Jag beställde från Komplett i Juni, har inte hört ett skit. Så om du beställde i Oktober så skulle jag inte förväntat mig så mycket.
Någon som har koll på hur långt i kön webhallen kommit?
Bokade SE 19/5 och inte hört ett smack än.... Försökte kontakta deras kundtjänst men fick inget matnyttigt svar.
Nästa omgång skulle komma runt 20 april sa kundtjänst till mig i förra veckan.
Jag bokade 16/4 och fick mitt playstation skickat för 2 veckor sedan (som försvann)
Du borde ju ligga nära
Jag beställde från Komplett i Juni, har inte hört ett skit. Så om du beställde i Oktober så skulle jag inte förväntat mig så mycket.
Får se i maj då. Men det känns som de hellre säljer konsoller på blocket och tradera just nu.
Ja, det låter ju inte lovande direkt :(. Man hade lite förhoppningar då det var en på Sweclockers forum så fick sin levererad från Dustinhome i början av Januari, som hade beställt i mitten av September, men sen dess har det varit helt knäpptyst. Så just nu så känns det som att man ska vara nöjd om man får den innan semestern.
Hej, nån mer som har beställt ps5 ifrån ginza? Jag beställde i slutet på oktober och deras support säger att dom bara har fått 10 konsoler sen i november.
Ok, har beställning på en digital edition hos ginza, är näst på tur, så hoppas de får in snart 😁
Hej, nån mer som har beställt ps5 ifrån ginza? Jag beställde i slutet på oktober och deras support säger att dom bara har fått 10 konsoler sen i november.
Jag beställde en digital edition hos ginza den 5/12. Den 27/1 hade jag köplats 277.
Jag beställde ps5 SE den 2 okt från Ginza och fick nyss mail om att konsolen har skickats😀
Efter att ha fått nitlott på samtliga tidigare försök var det faktiskt min tur att få köpa ett Standard Edition idag!
Nu får vi se om det kommer imorgon. Hur lång tid tog det vid det senaste tillfället med expressleverans?
Bara lite info för eventuella framtida tävlingar:
Idag fick jag mitt PS5, så om ni vinner nästa gång och väljer expressleverans så får man ändå vara beredd på att vänta de dagar som anges vid tävlingen.
Jag beställde ps5 SE den 2 okt från Ginza och fick nyss mail om att konsolen har skickats😀
Då kan min konsol inte vara långt borta
Jag beställde en digital edition hos ginza den 5/12. Den 27/1 hade jag köplats 277.
Hur ser du köplats på Ginza?
Hur ser du köplats på Ginza?
Mailar och frågar om köplatts på ordern. 😁
Och där reggade ginza min DE för att skickas 😁😁😁
Ändå!
När la du beställningen?
Fortsatt bitter att jag valde att boka min PS5 hos Inet. Inte hört ett knyst, bokade 16/6. Hörde med deras kundtjänst och dom kunde inte säga någonting om min köplats. Aja bara att bita ihop och hoppas att man får en till sommaren åtminstone. Kanske går snabbare att boka en ny hos nån leverantör som faktiskt verkar få in några enheter
Fortsatt bitter att jag valde att boka min PS5 hos Inet. Inte hört ett knyst, bokade 16/6. Hörde med deras kundtjänst och dom kunde inte säga någonting om min köplats. Aja bara att bita ihop och hoppas att man får en till sommaren åtminstone. Kanske går snabbare att boka en ny hos nån leverantör som faktiskt verkar få in några enheter
Är inte Inet de som lyckats skeppa ut flest enheter?
Är inte Inet de som lyckats skeppa ut flest enheter?
Ingen aning. I så fall har de fått en sjuhelvetes med bokningar Det var hur som helst inte menat som kritik till Inet, jag gör så gott som samtliga mina elektronik-inköp där. Mest bara sur på mig själv att jag inte garderade.
Ändå!
När la du beställningen?
23/10
Så jag tycker ändå jag haft lite tur 👍😁
Fick mail idag om att min PS5 SE från Webhallen är på gång. Beställd 2020 05 20.
Jag beställde en SE från Webhallen 2020-05-17, men inte hört något. Gissar på att man inte skulle valt att hämta i butik. Verkar vara ett annat kösystem där
Jag beställde en SE från Webhallen 2020-05-17, men inte hört något. Gissar på att man inte skulle valt att hämta i butik. Verkar vara ett annat kösystem där
Aha, så är det nog då. Ja, jag tog hemskick.