Open world-rollspel i D&D-tappning under utveckling.

Robot
Open world-rollspel i D&D-tappning under utveckling.

Ännu en spännande titel, utöver Dark Alliance och Baldur’s Gate 3

#dungeons-and-dragons, #open-world


Medlem

Kan aldrig bli för mycket rpg! Men jag saknar oldskool spelen. 80-90tals rpg (pc/amiga/c64).
Kanske man skulle göra sitt eget istället

Edit: Jag började på ett på Amiga..men det var 1000 år sedan. Dock aldrig för sent att börja om med programmering och försöka göra något enkelt rpg på Pc istället


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mera rollspel till folket! Det här är bra nyheter.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Godis!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Detta är precis den nyhet man behöver i dessa tuffa tider <3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Trevligt. Open world rpg kommer det alldeles för lite av. Känns som om gamla Skyrim är det senaste till konsol.

Medlem

Mycket trevligt men jag hade också gärna tagit ett releasedatum till nya Dark Alliance. Jag och frugan börjar bli lite otåliga då vi spelat mycket coop i de gamla Dark Alliance-spelen men det är ju länge sedan nu

Medlem

Musikvalet på den trailern får ju en att definitivt inte tro på spelet i alla fall.

Frilansare
Skrivet av Gandir:

Musikvalet på den trailern får ju en att definitivt inte tro på spelet i alla fall.

Obs att trailern är för Dark Alliance, inte open world-rollspelet.

Medlem

Härligt. Kan aldrig bli för mycket! Körde igenom Black Pits 2 med en kompis under fyra kvällar nyss, lika kul som första gången.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Obs att trailern är för Dark Alliance, inte open world-rollspelet.

Ahhh! Jag tyckte väl det var något som inte stämde!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Petro:

Mycket trevligt men jag hade också gärna tagit ett releasedatum till nya Dark Alliance. Jag och frugan börjar bli lite otåliga då vi spelat mycket coop i de gamla Dark Alliance-spelen men det är ju länge sedan nu

Jo, jag minns liknande episoder tillsammans med hustrun. Dark Alliance var ett utmärkt soff-spel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar