Project Athia var inget Final Fantasy-spel - Spana in premiärtrailern från Forspoken

Robot
Project Athia var inget Final Fantasy-spel - Spana in premiärtrailern från Forspoken

Square Enix och Luminous Productions visar upp sitt snygga samarbete.

#forspoken, #luminous-productions, #project-athia


Medlem

När jag såg på revealen så trodde jag det handlade om två helt olika spel. Förväntade mig inte att Project Ath- jag menar Forspoken skulle vara så final fantsig...

*men ser fortfarande fram emot detta.

Medlem

Väldigt snyggt, kanske kul!? Jag är inget jrpg fan (tänkte mest på FF nu) men jag tycker detta såg rätt kul ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ja snyggt, som om Superman och Poison Ivy hade fått en unge tillsammans


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som en vän sa: ser ut som Horizon zero dawn 🙂
Fast med fantasy istället för ja... vad man nu skall kalla HZD.
Ser grymt ut! Ja tack.
Min pc-rigg kommer nog dock vara för klen 🙁

Medlem

Första 15 sek såg sjukt tråkigt och flummigt ut. Sista sekunderna gav mig mer intresse får se hur detta blir 😎

Medlem

Gameplayen när allt gick swosh swosh verkade nice.
Fick lite colossus vibes


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ser riktigt lovande ut.

Medlem

Meh såg väldigt generic ut

Medlem

Lagom teaser..vill veta mer. Man blir ju lite mer nyfiken på gameplay. Snyggt!

Medlem

Intressant, men känner mig inte hooked ännu.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Svårt att veta hur bra det blir när man hör att det utvecklas av en helt okänd studio kallad "Luminous Productions", men enligt wiki är det ett dotterbolag till Square Enix (dvs intern studio), sammansatt av personer som tidigare arbetade med Final Fantasy 15. Förklarar till viss del även från vart de tagit inspirationen för detta spelet, då det påminner lite om det förstnämnda spelet. Blir nog bra i slutändan.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Det snabba sättet att navigera sig fram i världen ser intressant ut.

Det ska bli spännande att få se mer av detta.

Medlem

Ser lovande ut, men vill se mer innan jag bestämmer hype-nivå.

1
Skriv svar