Creative Assembly färdiga med Total War: Three Kingdoms – satsar på nytt Three Kingdoms-spel

Robot
Creative Assembly färdiga med Total War: Three Kingdoms – satsar på nytt Three Kingdoms-spel
Medlem

Händerna upp, vem vill det ens ska göras ett nytt ”three kingdoms”-spel?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av barockberg:

Händerna upp, vem vill det ens ska göras ett nytt ”three kingdoms”-spel?

Gissningsvis en väldans massa kineser.

Medlem

nej åter nej ge mig ett nytt empire total war nu med gigantisk karta och mp-kampanj eller medieval total war

Medlem

Inte dags för Creative Assembly att prova något nytt?
Alien Isolation var ju trevligt, ge oss en uppföljare. Eller något.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Inte dags för Creative Assembly att prova något nytt?
Alien Isolation var ju trevligt, ge oss en uppföljare. Eller något.

Pröva nytt och göra en uppföljare känns som motsatser

Medlem
Skrivet av Thane:

Pröva nytt och göra en uppföljare känns som motsatser

Jaja, men annat än Total War menar jag

Medlem

De här kines spelen är skittråkiga. Hade helst sett medieval 3


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Dom där spelen är ju dom tråkigaste utav dem alla. De får ju börja på något NYTT massivt som Warhammer spelen.

HSB
Avstängd

Meningslös serie, man har inte gjort något bra nog sedan Shogun 2. Finns inga anledningar att köpa nått nytt.

Inaktiv
Skrivet av HSB:

Meningslös serie, man har inte gjort något bra nog sedan Shogun 2. Finns inga anledningar att köpa nått nytt.

Då har du nog missat warhammer-serien. Även thrones of Britannia var bra. Rome2 var ju dock katastrof, atilla var dock betydligt bättre. Du är lite väl grinig tycker jag.

Medlem

Varför ett till Three Kingdoms? Vad är poängen? De har redan gjort en, gör en uppföljare till något av de äldre spelen eller en ny epok. Känns helt meningslöst att göra ett nytt av samma, varför inte bara bygga på det som redan finns. Three Kingdoms är det första spelet i Total War serien som har tråkat ut mig så in i norden att jag inte ens köpt DLC:er till det.

Hade ju hellre sett Medieval 3 eller Empire 2.

Medlem

Dom borde vidga sina vyer lite istället för att mata ut TW spel... Ett nytt alien kanske. Eller varför inte ett nytt skräck ip?

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Då har du nog missat warhammer-serien. Även thrones of Britannia var bra. Rome2 var ju dock katastrof, atilla var dock betydligt bättre. Du är lite väl grinig tycker jag.

Rome 2 var katastrof vid release. Ett mycket, mycket bra spel efter patcher.

HSB
Avstängd
Skrivet av G4ruda:

Rome 2 var katastrof vid release. Ett mycket, mycket bra spel efter patcher.

Det är ju fortfarande nästan exakt samma spel. Inget nytt.

Medlem

Empire är nog det total war spel som jag spelat som mest, jäklar vad jag önskar efter en 2a.

Medlem
Skrivet av HSB:

Det är ju fortfarande nästan exakt samma spel. Inget nytt.

Då kan det inte ha varit en speciellt stor katastrof vid release.

HSB
Avstängd
Skrivet av peggleball:

Då kan det inte ha varit en speciellt stor katastrof vid release.

Ajdå, råkade citera fel inlägg.

CFW
Medlem

Neeej, det var helgens tråkigaste spelnyhet

Total war: empire 2, Total war: Victoria, Total war: WW I

Tips: för de som längtar efter Medieval 3 är modden Medieval Kingdoms 1212 (till Total war: Attila) helt underbar!

Medlem

Om det här innebär att vi får ett 3K "2" och ett annat historiskt spel så är jag bara glad förhoppningsvis kan vi någon gång få M3 eller Empire 2.

Medlem

Three Kingdoms har blivit rescensionbombat på steam store.

Inaktiv
Skrivet av Thane:

Pröva nytt och göra en uppföljare känns som motsatser

Valve borde prova något nytt och släppa en tredje installation av valfri spelserie.

1
Skriv svar