Calle slutar på FZ i höst
Efter närmare 20 år på sajten väntar nya utmaningar och vi söker därmed också en ny chefredaktör.
"idag 13:37" Slump?
Tråkigt!
Så länge jag fortfarande är chefredaktör förbehåller jag mig rätten att publicera saker när jag vill
Tack för åren och all god lycka för framtiden, och hoppas ni hittar en ny chefredaktör.
Tack!
... Ska bli intressant vad "andra sidan av spelbranschen" betyder
indeed! Andra sidan från spelmedia? PR? Lobbying? Advertisement? Evil corporate guy?
Satan vad tråkigt. Du kommer verkligen vara saknad när du väl slutar då du är starkt förknippad med FZ!
Hoppas det nya jobbet inbringar vad du behöver och ger dig nya utmaningar. Stort lycka till!
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Enligt en källa så slutar Calle för Jeff Bezos har köpt hans skägg, och för pengarna har Calle köpt SEGA! Och ska nu jobba på deras nya konsol: Mega Sega Calle
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
indeed! Andra sidan från spelmedia? PR? Lobbying? Advertisement? Evil corporate guy?
Han har nog blivit uppköpt av MS.
Hoppades att det var ett skämt först när det dök upp i mitt Youtube flöde, det känns såklart jättetråkigt.
Calles humor och ödmjukhet kombinerat med Jocke är det som gör FZ för mig, så det blir stora skor att fylla för nästa chefredaktör.
Med det sagt så önskar jag såklart Calle all lycka med nästa fas i arbetslivet, allt kommer säkert att bli jättebra när alla bitar fallit på plats.
🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700
Jäklar vad konstigt det blev nu. Ditt namn och skäggiga ansikte har ju liksom blivit synonymt med FZ genom åren, björnen utåt så att säga, och det kommer jag sakna. Naturligtvis så är inte FZ en enmans-show, ni är ju ett stabilt gäng där uppe i huset, och jag hoppas att det här inte kommer förändra den dagliga tillvaron alltför radikalt, men det får ju framtiden utvisa.
Tack för åren Calle, jag önskar dig verkligen all lycka och framgång med ditt nästa projekt