Förhandstitt – Saints Row är tillbaka, här är våra första intryck

Medlem

Internet verkar arga men allt jag hoppas på är mer SR3 stil då det är min favorit. SR2 är okej och SR4 är det bästa superhjälte spelet.

Medlem

Jag har bara spelat 3:an och 4:an och jag gillar att dom inte tar allt så seriöst. För om jag vill ha det så finns Red Dead och GTA. Sen förstår jag att man blir lite besviken om man gillar 1:an och 2:an, om det nu är så att dom skilljer sig mycket. Jag kommer troligtvis inte köpa det här på release dagen, men jag ska allt ge den en chans.

Medlem

Det här ser lite meh ut för mig.

Jag har verkligen gillat deras bisarra humor o over-the-top action ös som fanns iaf från saint's row 3 o framåt. Nu verkar det bli bara ännu en i raden av gta kloner så det blir en i mängden. Men men man får väl se hur det färdiga resultatet blir.

Plus i kanten ska de dock ha, som andra påpekat redan, för att det är ett nytt spel o inte en remake


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Nu verkar det bli bara ännu en i raden av gta kloner så det blir en i mängden.

Vilka är dom här GTA-klonerna på rad som du syftar på? Min uppfattning har varit att det faktiskt inte finns många spel alls som försöker göra ungefär det GTA gör.

Vilka har jag missat?

Medlem
Skrivet av bluebird:

Vilka är dom här GTA-klonerna på rad som du syftar på? Min uppfattning har varit att det faktiskt inte finns många spel alls som försöker göra ungefär det GTA gör.

Vilka har jag missat?

Nu tänkte jag inte direkt inom ngn specifik tidsram utan överlag och det har allt kommit en ett gäng genom åren.

Godfather spelen, Mafia spelen, Lego City Undercover (ajjemen hehe), tidiga saints row spelen, True Crime, Sleeping Dogs och jag skulle räkna in Rockstars egna spel red dead redemption 1 o 2 och några till.
Visst kanske inte är jättemånga när jag tänker efter men några av de här har precis släppts om i remastrade versioner också som jag kört (mafia ex) så kan vara därför jag känner det inte råder direkt brist på gta kloner just nu.

Därav gillade jag de senaste saints row just för sin enormt överdrvina arkad action feeling o enormt kassa humor i sandlåde setting. De drev gott med allt o alla där ett tag. Var kul.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar