Säsong två av Witcher lockar spelare till The Witcher 3

Robot
Säsong två av Witcher lockar spelare till The Witcher 3
Medlem

Alltid lika trevligt att få höra att folk plockar upp detta fantastiska lir!

Kommer hålla i många, många år framöver.

Medlem

S2 är iaf inledningsvis så mycket bättre än S1, hoppas det håller säsongen ut så blir ju väntan på S3 faktiskt ganska svår!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Haha är en av de skyldiga, installerade TW3 återigen.

Medlem

Väntar på current gen patchen tror jag. Men sen så!! När jag har tid spelet känns lite för stort


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Även i Gwent märker man av en stor mängd nya spelare.


signatur

Metal is best served heavy.

FM-guru
F.d. Sisyr

Spelar förvisso Witcher 3 igen jag med, men jag började innan säsongen kom och har inte ens sett klart säs 1.

Medlem

Även jag installerade och körde. Köpte även Hart of stone dlc't. Riktigt jul mysigt blev d👍🎄

Medlem
Medlem

Avvaktar med att lira en 3e playthrough tills PlayStation 5 versionen släpps i sommar.

Skrivet av AmfYoYo77:

Även jag installerade och körde. Köpte även Hart of stone dlc't. Riktigt jul mysigt blev d👍🎄

Missa för gudsskull inte DLCt "Blood & Wine".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

går o suktar men vill vänta tills nextgen patchen, tror de blir den 4de gången jag ska lira igenom de


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Tycker att Witcher 3 har sett väldigt utdaterad ut grafiskt. Kommer en nextgen patch göra att det ser bra ut? Har bara snabbtestat w3 men gillade inte styrningen. Spelat mest darksouls spel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Tycker att Witcher 3 har sett väldigt utdaterad ut grafiskt. Kommer en nextgen patch göra att det ser bra ut? Har bara snabbtestat w3 men gillade inte styrningen. Spelat mest darksouls spel.

Själv tycker jag spelet fortfarande är grymt snyggt. Kör både på PC och PS4.

Smaksak? Finns iaf en del moddar på PC som ger grafiken ett lyft.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Missa för gudsskull inte DLCt "Blood & Wine".

Instämmer! Måste köras, gärna efter mainstoryn + Hearts of Stone. Väldigt vacker epilog-känsla i det ibland.

Medlem

Är riktigt sugen på att spela igenom det igen, men kommer vänta tills next gen-uppdateringen släpps.

Medlem

Är även jag sugen på att spela en 3e playthrough men väntar tills nextgen patch.
Vill testa spelet på konsol mer bakåtlutat mot fåtölj och bara njuta


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Riktigt sugen på att spela klart men inväntar Ps5-patchen

Medlem

Gillade inte första säsongen, men andra var dunder! Även jag har installerat det igen.. helsicke så bra spel

Medlem

Var ju väldigt sugen på att installera det igen efter att ha sett S2 (Jävla bra säsong!!) men inväntar next gen (Current?) uppdateringen.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Avvaktar med att lira en 3e playthrough tills PlayStation 5 versionen släpps i sommar.

Missa för gudsskull inte DLCt "Blood & Wine".

Det hade jag redan. Riktigt bra👍

Medlem

Även jag har börjat lira och ja, jag tänkte vänta på nextgen patchen men kunde fan inte hålla mig!! Har lirat kanske 15h nu och jag tycker det är grymt. Ända negativa är väl styrningen. Den känns lite gammal!

Medlem

Har inte spelat klar spelet än så man kanske ska ta å göra de nu under 2022😁


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Har vi någon aning om hur omfattande den här next-gen-patchen kommer att vara, får vi mer högupplösta texturer och några extra polygoner eller handlar det om något mer?

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Har vi någon aning om hur omfattande den här next-gen-patchen kommer att vara, får vi mer högupplösta texturer och några extra polygoner eller handlar det om något mer?

Det kommer stödja Ray Tracing som rimligtvis bör ge långt bättre global ljussättning och reflektioner. Texturer kommer bli mer högupplösta. Fler polygoner tror jag är tveksamt.

För egen del hoppas jag att de ordnar så att det inte ser ut som om det blåser full orkan hela tiden. Bör vara en enkel fix. Sedan skulle det inte skada om vattenshaders och fysik görs om så vattnet ser ut som vatten och inte som trögflytande olja.

Om Geralts animationer kan förbättras vore även det fint, men det är nog ett för stort arbete.

1
Skriv svar