Kvällsmys? Kvällsrys! 30 minuter från sommarskräckisen The Quarry

Robot
Kvällsmys? Kvällsrys! 30 minuter från sommarskräckisen The Quarry

En slags Until Dawn-uppföljare.

#the-quarry


Medlem

Skall hålla mig från att se mer, ser väldigt fram emot.

Medlem

Ser lovande ut. Grafiken verkar ha fått sig ett uppsving också.

Medlem

Min tanke är att se så lite som möjligt av spelet innan det släpps, denna typ av lir vill jag gärna gå in helt blind och sen uppleva.

Medlem

Som sagt ovan, spelet ser lovande ut. Blir absolut ett köp till PlayStation 5. Until Dawn var riktigt bra och lirade ut för 2a gången nu i januari.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Har inte spelat Until Dawn men tittade på när sambon spelade igenom hela spelet. Blir samma upplägg med detta

Medlem
Skrivet av Flower Knight:

Har inte spelat Until Dawn men tittade på när sambon spelade igenom hela spelet. Blir samma upplägg med detta

Ni kan ju spela tillsammans, "The Quarry" ska ju även ha ett movieläge där upp till åtta personer får vara med och göra besluten. Annars är ju detta ett bra spel att köra med sin vän/partner och då antingen turas om att köra eller att båda är med och tar beslut. Problemet kan ju dock uppstå vid event som kräver snabba val, finns inte riktigt tid att disskutera besluten där. Är riktigt taggad på spelet, ska försöka att få min sambo lika taggad, fick hennenatt spela igenom Until dawn själv trots att hon inte är en gamer samt att hon inte riktigt gillar skräck/gore (jag var riktigt impad).

1
Skriv svar