CBN NEWS om Sverige

Medlem
CBN NEWS om Sverige

Ja år 2049 är Sverige muslimskt enligt CBN nyheter

http://www.youtube.com/watch?v=HaPz7p-1-bk

Tankar?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Usa...


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

nä, det är swe


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

nä, det är swe

Tror han tycker menar usa är dumma i huvudet eller nåt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Vi behöver nog inte vänta tills dess:evil:

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av IceMan:

nä, det är swe

Tror han tycker menar usa är dumma i huvudet eller nåt.

yes


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

I House förra tisdagen eller om det var för förra nämndes också Sverige. Vad beträffade klippet så tror jag att det är fejk. Det måste vara ett skämt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

men sen är det ju amerikansk media, får det att låta som att malmö är ett enda stort inbördeskrig mellan muslimer/araber och judar. som att de slåss i varenda gatuhörn... *facepalm*

mamma och son rundar ett gatuhörn:
(mamman)-nämen ojjsan då!
(muslimen)-dö ditt svin!
(israelen med mössa)-arghh!
(5-åringen)-mamma, vad är det där?
(mamman)-en kniv, farliga saker. nä vi tar nog det lugnt och går förbi på andra sidan vägen istället! kom ihåg att kolla åt båda hållen innan du går över!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

kanske bör ändra titeln till "Christian Broadcasting Network om Sverige" snarare än "CNN News om Sverige".


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Muslimer, kristna, judar, what ever. Allt är bara påhitt. Ett skämt.

Det USA gör är att dem trycker ner alla länder som dem känner sig hotade av. Det är inte alls sant det dom säger.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Hmm, det känns lite underligt allt det här. Jag har varit för det här med att folk flyttar till Sverige och allt sånt, men nu börjar det gå lite överstyr.

Men, varför kommer så många till Europa?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ja alltså jag kan inte tycka CNN är speciellt objektiva i detta klipp. Tror nog USA som nation har betydligt svårare saker att lösa mellan olika "grupper" än vad vi har i Sverige. Känns verkligen som dom är ute på hal is:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Hmm, det känns lite underligt allt det här. Jag har varit för det här med att folk flyttar till Sverige och allt sånt, men nu börjar det gå lite överstyr.

Men, varför kommer så många till Europa?

"vi" håller inte precis på med en massa folkmord och förföljelser(inte vad jag vet iaf). annars har vi en ganska dålig syn på att kriga med varandra inom EU(tror jag iaf )


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

det är konspiration, ren påhitt, sverige kommer alltid vara sverige om inte ryssarna invaderar. då blir det sveruss.. hohoh den var bra

amerikanerna gör propaganda för att få hela världen mot muslimerna som dem tror hela bunten är terrorister

nu när det ändå cirkulerar en massa clip om malmös muslimer, så hittade jag en där någon idiot hade lagt till en massa alah akhbar ljud på senaste upploppet, haha vem fan går på sånt? here gud, tyvär har jag inte orken för leta upp den igen bland alla 100tals propaganda videos på youtube

men det är kul att läsa igenom alla kommentarer på den första, finns ialf några vetiga svar, så världen har inte gått under än

Medlem

Varför nämner trådstartaren CNN och CBS som att de är inblandade när det handlar om en liten religiös nisch-kanal?

Medlem

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Margy:

Varför nämner trådstartaren CNN och CBS som att de är inblandade när det handlar om en liten religiös nisch-kanal?

Cbn står det på reporten i filmen helt riktigt. Har nu ändrat


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Det som är mest skrämmande är dom svenskarna som kommenterar filmen som att allt dom rapporterade vore är sanning.

Medlem
Medlem

SD snart i riksdagen då...


signatur

Rawr

Medlem
Medlem
Skrivet av Fargo:

Det som är mest skrämmande är dom svenskarna som kommenterar filmen som att allt dom rapporterade vore är sanning.

Är du så naiv eller gör du dig till?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av cammo:

Har redan diskuterats här.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=71868

^ This.

Förövrigt är det ju så jävla mycket skitsnack. Superkristna kanalen tar var enda litet tillfälle att kasta skit på muslimer, när de inte kallar aborter för mord och fördömer kondomer.
Att dom översätter "Sverigedemokraterna" till "Sedish democrats" är ju också ett jävla skämt.
Men som sagt, håll det gärna till orginaltråden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

jihad driving school... Hahahaha

Medlem
Skrivet av Eriand:

jihad driving school... Hahahaha

sen kör du vänster.... bra. sakta ner lite.. så där ja, och sen stannar du vid polishuset där borta... bra!
stilla nu, så ska jag bara trycka på den här lilla knappen.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Nä vi ber Ryssland om allians och resten av Europa och så krossar vi USA (innan det så importerar vi allt vi kan därifrån mohahaha)


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Tänk om svenska medier kunde rapportera sanningen.
Men icke, den får man från utländska kanaler.

Inaktiv
Skrivet av kossan12:

Tänk om svenska medier kunde rapportera sanningen.
Men icke, den får man från utländska kanaler.

Money is important like water and food at some people 8)


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av flaseb:
Skrivet av kossan12:

Tänk om svenska medier kunde rapportera sanningen.
Men icke, den får man från utländska kanaler.

Money is important like water and food at some people 8)

Handlar nog mer om att de är rädda för att folk ska se vad som händer i detta land.

12
Skriv svar