Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Covidkur, tok-action och kära återbesök. Hur ser dina spelplaner ut?

#spelhelg


Medlem

Infernax på PS5

Medlem

Återbesök. Forza Motorsport 7 med Logitech G923.
Längtar till 8:an.. Kommer inte förrän nästa vår dock
Motorsport serien tycker jag har en perfekt balans mellan arkad och simulator.
Får den där adrenalin känslan att sitta i en riktig sportbil som jag inte riktigt får i Horizon-serien då det känns för arkad
och dom riktiga racing simmarna är inte riktigt min kopp heller. Inget PS5 så kan inte köra GT.

Medlem

Det blir Cult of the Lamb, ser riktigt bra ut

Medlem

Fortsätter på Death Stranding på Steam deck, älskar atmosfären i detta spel.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Forza Horizon 5 och Hot Wheels-expansionen, väldigt skoj.


signatur

Jump in.

Medlem

Fall Guys och Minecraft med systersonen, vi har en egen survivalserver som vi lattjar runt på - han utforskar och jag samlar material. Hans kompisar tycker det är coolt att hans morbror är en gamer.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Xenoblade Chronicles 3!

Medlem

På Switch: Urban Flow
På PC: Halo Infinite och LEGO Jurassic World (det senare med dottern)
På Playstation 4: God of War 3

KoP
Medlem

Arcade Paradise på Xbone.

Gnällkuk

Warhammer 40 Darktide Technical Beta


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ZF
Medlem

Elden Ring äntligen.

Hade spelat i över tjugo timmar innan jag började undra när och var fan jag får tag i "hästen".

Viktig information kan ha missats....

"Valentin Lundin
Återvänder efter en lång paus till Dead by Daylight. Dags att kolla in lite nya mördare!"

Perfekt läge för det. Inget drar fram mordiskheten som att sitta i kö i 10 minuter.

Redaktör
Skrivet av Tiggaren:

Återbesök. Forza Motorsport 7 med Logitech G923.
Längtar till 8:an.. Kommer inte förrän nästa vår dock
Motorsport serien tycker jag har en perfekt balans mellan arkad och simulator.
Får den där adrenalin känslan att sitta i en riktig sportbil som jag inte riktigt får i Horizon-serien då det känns för arkad
och dom riktiga racing simmarna är inte riktigt min kopp heller. Inget PS5 så kan inte köra GT.

Ruskigt bra känsla med gamepad i många FM-spel. Hoppas också på åttan.


signatur
Medlem

Bäbä vita lamm hade en kult och den inte ska ramla omkull. Cult of the lamb än så länge ett riktigt bra spel med bra kontroll och du kan göra hemska ritualer och grejer ,jojo även om det inte är blodigt för fem öre så att säga. Så är det mörkt på andra sätt.

Medlem

Jag lyckades äntligen på tag på en PS5 (beställde idag från Webhallen) så imorgon ska jag testa den. Sen drar jag fram Switchen igen för jag ska köra klart Dragon's Dogma och sen påbörja Xenoblade Chronicles 3 😄

(Tänker behålla PS4an för den har PT installerat)

Medlem

Ger låångsamma Rdr2 ett nytt försök i helgen. Så vackert men ack så långsamt spel.

Backloggens befriare
Skrivet av ZF:

Elden Ring äntligen.

Hade spelat i över tjugo timmar innan jag började undra när och var fan jag får tag i "hästen".

Viktig information kan ha missats....

"Valentin Lundin
Återvänder efter en lång paus till Dead by Daylight. Dags att kolla in lite nya mördare!"

Perfekt läge för det. Inget drar fram mordiskheten som att sitta i kö i 10 minuter.

Tog mig 50h innan jag lyckades, av en slump hitta bjällran för att åkalla spirits...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Fortsätter på Xenoblade 3. På sluttampen nu.

Skägg.
10 Chambers

Rumbleverse och Hitman.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joedanger:

Ger låångsamma Rdr2 ett nytt försök i helgen. Så vackert men ack så långsamt spel.

Ämbrejs the lunk! Odla skägg, borsta en häst.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ämbrejs the lunk! Odla skägg, borsta en häst.

Detta! Man spelar inte RDR2, man lever RDR2.


signatur

Jump in.

Medlem

Råkade av en slump (hade ej koll) bli debiterad för 12 månader psplus innan den nya prenumerationerna kom ut. Sååå betalade 200kr något för att uppgradera så jag kunde spela Stray och Ghost of Tsushima gratis…värt det!

Musiken, känslan och rent allmänt allt i Ghost är magiskt.
Stray är mysigt, tar min goda tid (hur f**n klarar man spelet på 2 timmar för en achievement???? 😂)

Medlem

Blir Elden ring (har ett slut kvar sen har jag alla troffer)
Och troligen RDR2


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av androsynth:

Jag lyckades äntligen på tag på en PS5 (beställde idag från Webhallen) så imorgon ska jag testa den. Sen drar jag fram Switchen igen för jag ska köra klart Dragon's Dogma och sen påbörja Xenoblade Chronicles 3 😄

(Tänker behålla PS4an för den har PT installerat)

Personlig tränare?

Själv blir det segelflygning i Microsoft Flight Simulator. Fantastiskt roligt att ta sig framåt genom att leta uppvindar och inte använda en enda droppe bränsle.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ämbrejs the lunk! Odla skägg, borsta en häst.

Såklart men ändå, dessa oskipbara ritter från uppdrag tillbaka till camp kan knäcka en farsa som inte har oändligt med tid att lägga på spelande.
Grym känsla i denna revolvermanssimulator och i det bästa stunderna är det bland det bästa jag spelat men timmarna på hästryggen och den bökiga styrningen (tex när man ska plocka upp saker) gör att det inte blir något maxbetyg.
Kommer mest troligt inte palla med att spela genom main story detta andra försök heller men nog ska jag försöka ge det en chans

Medlem

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Personlig tränare?

Läskigare än så 😱🥶

Testade det i ca 10 minuter (mitt på ljusa dan!) innan det blev för läbbigt för mig. Har inte vågat röra det igen på 8 år. Om det fanns en vr-version av PT hade jag nog knappt hunnit testa i mer än 5 minuter innan jag drabbades av fasa och hjärtstillestånd 😅

Avstängd

gw2

Medlem

Kör lite Fallout 4 mellan varven. Har bara en (spelpåverkande) mod installerad nu och det är att alla fiender är legendarer.

Medlem

Samma som under veckans gång, lite Destiny 2 i förberedelse för nästa säsong och Bloodborne pga hypen för D&D boken Steinhardt's Guide to the Eldritch Hunt.

12
Skriv svar