CD Projekt: new-gen-releasen av The Witcher 3 kommer släppas i år

Robot
CD Projekt: new-gen-releasen av The Witcher 3 kommer släppas i år
Medlem

För oss som inte är välsignade med ray-tracing så undrar jag vad denna enhanced edition egentligen innebär för PC-spelare. Högre upplösning på texturer är inte så jätteimponerande om man nu ska vara sån.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

För oss som inte är välsignade med ray-tracing så undrar jag vad denna enhanced edition egentligen innebär för PC-spelare. Högre upplösning på texturer är inte så jätteimponerande om man nu ska vara sån.

Tror PC spelarna kan lägga detta spel åt sidan, känns inte som att det kommer vara mycket snyggare än vad det kan vara med moddar

Ambassadör
Xbox

Härligt, det är dags för en ny genomspelning!


signatur

Jump in.

Medlem

Vet 'man' om new-gen-versionen blir gratis om man redan äger spelet, eller kommer de vilja ta betalt för't tro?
Either's fine with me tbh, riksbra spel ju, och oavsett vilket IP CDPR satsar på härnäst/därefter så blir det ingen preorder från mig iaf. Inväntar lite första intryck och recensioner åtminstone, som man borde göra

Inaktiv

Ja vi vet, dem sa det tidigare i år. Sluta snacka och släpp bara skiten nån gång.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Tror PC spelarna kan lägga detta spel åt sidan, känns inte som att det kommer vara mycket snyggare än vad det kan vara med moddar

Är inte så säker på det, var själv inne på att köra genom spelet nyligen med moddar men efter att ha jämfört vad som finns så var det inte så självklart. Många moddar siktar på realism och inte allt för sällan förlorar de lite av känslan, det kan vara så enkelt som att man har en något kallare ton på texturer ex. För min del är inte realism det viktigaste i ett spel som detta, i stället värdesätter jag atmosfär och känsla.

Man hoppas också på att de passar på att göra vissa andra förbättringar i systemet, inte bara texturer.

Medlem

Dagens bästa nyhet?

Kan ju säga att jag aldrig gillade tw3 i början, segt och tappade motivationen men denna next-gen uppgradering gör att jag gärna kör en ny genomspelning.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Tror PC spelarna kan lägga detta spel åt sidan, känns inte som att det kommer vara mycket snyggare än vad det kan vara med moddar

Jag förbehåller reservationer tills vi fått se gameplay, men jag hoppas innerligt att vi får ett rejält grafiskt lyft som väntar. Åtminstone att man återskapar den grafiska tonen, vattnet och partikeleffekterna från VGX-trailern.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Som man har väntat, så nära flera gånger med att spela igenom det igen. Kliar verkligen i fingrarna 😬

Medlem

Finns det någon video? Rör sig träden mindre hysteriskt än i originalet? Hoppas.

Medlem

Hade tänkt vänta till uppdateringen men kunde inte hålla mig längre och startade en tredje runda nyligen. Underbart spel.

Medlem

Blir min fjärde genomspelning och jag längtar.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

Spelade Witcher 3 för första gången i januari och är megapepp på att få spela det igen med upphottad grafik! Har sparat expansionerna tills dess.

Medlem

Kul för alla konsolspelare att äntligen på spela W3 med acceptabel framerate.

Medlem

satan va gammal man börjar bli, när den vanliga releasen av The Witcher 3 var next gen, nu ska det släppas nytt igen Jahapp.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Spelade Witcher 3 för första gången i januari och är megapepp på att få spela det igen med upphottad grafik! Har sparat expansionerna tills dess.

Gud vad avundsjuk jag är! Tänk att få uppleva Gaunter O'Dimm för första gången igen, och sen komma in i Toussaint och dess miljöer än en gång med oförberedda ögon.. (:


signatur

Fueled by coffee.

Gen
Medlem
Skrivet av Jonkan:

Gud vad avundsjuk jag är! Tänk att få uppleva Gaunter O'Dimm för första gången igen, och sen komma in i Toussaint och dess miljöer än en gång med oförberedda ögon.. (:

Är också där, expansionerna ligger orörda i väntan på att bli genomspelade ^^ Är extremt förväntansfull.

Medlem
Skrivet av Natrium:

satan va gammal man börjar bli, när den vanliga releasen av The Witcher 3 var next gen, nu ska det släppas nytt igen Jahapp.

Tänk på oss då som har köpt GTA 5 i tre generationer, där snackar vi lastgammal


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Tänk på oss då som har köpt GTA 5 i tre generationer, där snackar vi lastgammal

Eller Skyrim. Lastgammal +2 år liksom. Rena rama stenåldern.

Medlem
Skrivet av ProphReturned:

Vet 'man' om new-gen-versionen blir gratis om man redan äger spelet, eller kommer de vilja ta betalt för't tro?
Either's fine with me tbh, riksbra spel ju, och oavsett vilket IP CDPR satsar på härnäst/därefter så blir det ingen preorder från mig iaf. Inväntar lite första intryck och recensioner åtminstone, som man borde göra

Noterade att du inte fått spikrakt svar: Ja, gratis uppgradering för alla som äger sedan innan🙂

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Tänk på oss då som har köpt GTA 5 i tre generationer, där snackar vi lastgammal

=D

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Gud vad avundsjuk jag är! Tänk att få uppleva Gaunter O'Dimm för första gången igen, och sen komma in i Toussaint och dess miljöer än en gång med oförberedda ögon.. (:

Ja det ska bli spännande!:)

Medlem
Skrivet av star-affinity:

Finns det någon video? Rör sig träden mindre hysteriskt än i originalet? Hoppas.

Hoppas hoppas hoppas.
Man kan lätt vrida ner trädsvaj från 11 till 4. Störde mig enormt ganska länge.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem

Antar att dem tänker ta fullpris för det för inte kan det väl gå att uppgradera någon tidigare version? Har vi hört något, följt med dåligt.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Antar att dem tänker ta fullpris för det för inte kan det väl gå att uppgradera någon tidigare version? Har vi hört något, följt med dåligt.

Gratis uppgradering om man äger spelet. Precis som med Cyberpunk.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Gratis uppgradering om man äger spelet. Precis som med Cyberpunk.

De får ta o lära sig av Nintendo, de är experter på att ta betalat om och om igen för samma spel vilket uppenbarligen funkar med marknaden.

1
Skriv svar