The Finals visar imponerande förstörelse i första gameplay-trailern

Inaktiv

Såg roligare ut än förväntat. För tidigt för att dra några större slutsatser men kommer definitivt hålla mitt öga på detta.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Efter att ha spelat Teardown o inse vad en person är kapabel till att göra, så är det svårare att imponeras

Fast min uppfattning är att physics + multiplayer = jävligt svårt.
Tror nästan det är omöjligt att ha den sortens destruction i multiplayer i dagsläget, crackdown 3 försökte med cloud computing och skit, men även dom gav upp.

Medlem

... Så allt kan totalförstöras utom en liten kartong som alla vill åt? 😁

Medlem

Explosioner och massa hetsigt gameplay lockar inte riktigt. Nej tack.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tuckdragon:

Fast min uppfattning är att physics + multiplayer = jävligt svårt.
Tror nästan det är omöjligt att ha den sortens destruction i multiplayer i dagsläget, crackdown 3 försökte med cloud computing och skit, men även dom gav upp.

Samma gäng kom väldigt långt med Bad Company 2, så har stora förhoppningar.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Samma gäng kom väldigt långt med Bad Company 2, så har stora förhoppningar.

Jo samma här, men tror fortfarande det mer kmr vara typ förstörbara pusselbitar än att man kan förstöra saker på pixelnivå och saker kan böjas och förstöras av sin egen vikt osv. men kan såklart ha fel

Någon random på deras discord nämnde att dom använder en egen version av unreals chaos physics, om det är sant kan det nog bli väldigt intressant, tror inte ens jag sett något spel som använt det än.

Medlem

Jag tyckte det va fett kul de man fick testa, destruction är en viktig del av gameplayet, det är typ rush on crack med en twist och med massa leksaker

12
Skriv svar