The Quarry får dlc-kostymer som hämtade ur 1950-talet – gratis i en vecka

Robot
The Quarry får dlc-kostymer som hämtade ur 1950-talet – gratis i en vecka

Därefter får du pröjsa.

#the-quarry


Medlem

Eftersom FZ var för lata för att inkludera en länk för oss som också är lata så kommer direktlänk här:
https://store.playstation.com/sv-se/product/EP1001-PPSA06225_...

Medlem

Dlc finns gratis på steam också, ifall du inte har spelet men vill behålla kläderna tills du skaffar spelet, ladda ner demot från deras steam store page och sen dra ner 50tals kläderna. Då kopplas det till ditt konto

Som någon annan nämnde: behöver inte dra ner demot, utan bara koppla det till ditt konto.

Medlem
Skrivet av noyart:

Dlc finns gratis på steam också, ifall du inte har spelet men vill behålla kläderna tills du skaffar spelet, ladda ner demot från deras steam store page och sen dra ner 50tals kläderna. Då kopplas det till ditt konto

Arigathanks Gosaimuch. Du räddade min lata bak från att behöva söka i PS Store!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av noyart:

Dlc finns gratis på steam också, ifall du inte har spelet men vill behålla kläderna tills du skaffar spelet, ladda ner demot från deras steam store page och sen dra ner 50tals kläderna. Då kopplas det till ditt konto

Tack, man behövde tydligen inte ens ladda ner demot bara lägga till det i sitt steam bibliotek.
Quarry har iof 40% rabatt nu så bra sugen att köpa men väntar nog lite då jag har massor av andra spel
som väntar på att klaras. Blir nog fler rabatter framåt jul, kanske 50-60% vem vet.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Tack, man behövde tydligen inte ens ladda ner demot bara lägga till det i sitt steam bibliotek.
Quarry har iof 40% rabatt nu så bra sugen att köpa men väntar nog lite då jag har massor av andra spel
som väntar på att klaras. Blir nog fler rabatter framåt jul, kanske 50-60% vem vet.

Just ja, skulle ha sagt det. Drog inte heller ner demot utan bara påbörjade. Spelade igenom det hos en kompis, men varit sugen på plocka upp det igen själv. Men väntar också på en riktigt bra rea. Även med 40% så kändes lite väl dyrt hehe tuffa tider

Men med halloween runt hörnet så är jag lite sugen på spela något skräckspel i år

Avstängd
Skrivet av Tiggaren:

Tack, man behövde tydligen inte ens ladda ner demot bara lägga till det i sitt steam bibliotek.
Quarry har iof 40% rabatt nu så bra sugen att köpa men väntar nog lite då jag har massor av andra spel
som väntar på att klaras. Blir nog fler rabatter framåt jul, kanske 50-60% vem vet.

Passande användarnamn.

Medlem

"alla ska med" är det socialdemokraternas slogan typ 90 talet någon gång? Måste vart bästa slogan genom tiderna 😂 tätt följt av "let make america greate again"

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Passande användarnamn.

Hehe ja!
Mitt användarnamn kommer sig av att jag från början reggade jag mig för att det delades ut Betanycklar i forumet och jag skulle tigga en nyckel sen har det liksom bara hängt med. Det är inte mitt vanliga nick

Jag köper dock nästan bara spel på rabatt nuförtiden då det blir rätt dyrt annars. Min Steam wishlist är ganska stor och den är kopplad till "IsThereAnyDeal" sidan så jag får mail om det är rabatt på något av spelen på någon sida som säljer Steam nycklar. Väldigt smidigt.

Medlem
Skrivet av explorer:

Eftersom FZ var för lata för att inkludera en länk för oss som också är lata så kommer direktlänk här:
https://store.playstation.com/sv-se/product/EP1001-PPSA06225_...

Stort tack


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Tiggaren:

Hehe ja!
Mitt användarnamn kommer sig av att jag från början reggade jag mig för att det delades ut Betanycklar i forumet och jag skulle tigga en nyckel sen har det liksom bara hängt med. Det är inte mitt vanliga nick

Jag köper dock nästan bara spel på rabatt nuförtiden då det blir rätt dyrt annars. Min Steam wishlist är ganska stor och den är kopplad till "IsThereAnyDeal" sidan så jag får mail om det är rabatt på något av spelen på någon sida som säljer Steam nycklar. Väldigt smidigt.

Haha najs

1
Skriv svar