World of Warcraft: Dragonflight - se den maffiga lanseringstrailern

Robot
World of Warcraft: Dragonflight - se den maffiga lanseringstrailern
Medlem

Det var lite subtilt, så jag förstår ifall nån missade det i trailern. Men jag tror den här expansionen handlar om drakar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Gillar att det är den första trailern sedan den allra första där ingen pratar. Och det känns inte som att det behövs, poängen med trailern är "drakar är tillbaks, drakar är coolt" och det speglar trailern alldeles ypperligt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Känns som det här borde kommit redan innan TBC. Ett ordentligt flygsystem som inte är alls avancerat.

Geeks Gaming

Grattis ni får en kopia på hur de funkar i guild wars 2 XD

Medlem

Trodde det var en omgjord trailer för How to Train Your Dragon...
helt seriöst, de har ju kopierat filmen rakt av.

Medlem

Jag har inte spelat WoW på väldigt länge men kollar på deras trailers så jag undrar om inte deras äldre brukar vara lite mer mörka och ödesmättade? Det är alltid något stort hot som ska ödelägga världen.
Här kändes det överlag väldigt glatt och hoppfullt. Jag har inget emot det utan det var bara något jag reflekterade över.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Vacker. Ändå märkte jag att den egentligen inte berättade något, till skillnad från andra WoW-cinematics. Kanske för att storyn inte bygger på något, eller ha något relevant att säga?

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det var lite subtilt, så jag förstår ifall nån missade det i trailern. Men jag tror den här expansionen handlar om drakar.

Jag kände mest att den handlade om relationen mellan en dvärg och ett troll, men vi kanske tolkade den annorlunda...

Medlem

Asså vad är det här, är det ett spel för 12åringar? Snygg trailer absolut, men ska detta föreställa WoW? Blizzard har verkligen tappat det helt.

Medlem
Skrivet av Therant:

Asså vad är det här, är det ett spel för 12åringar? Snygg trailer absolut, men ska detta föreställa WoW? Blizzard har verkligen tappat det helt.

Min pojk är 10 år och lirar wow, så helt klart ett spel som funkar för lägre åldrar

Medlem

Ska infoga lite negativitet här känner jag.

Detta är tveklöst den absolut sämsta Cinematic dom har gjort. Herre min jävlar vad dålig, med råge.

Jämför Wrath of the Lich King trailer och denna.

Herrejösses.

Medlem

Det känns som en trailer som skapar en viss hype för drakarväsendet. Men jag plockade inte upp någon röd tråd vem min fiende är(?), eller vad som är uppdraget i expansionen.

Plocka blommor och fiska, absolut! Men annars då? Jag finner sug till att lira expansionen i alla fall. Mellan timmerlassen i FS22.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Grattis ni får en kopia på hur de funkar i guild wars 2 XD

Grattis, med både din fyndige och högst originelle kommentar. /sarkasm


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Zensu:

Ska infoga lite negativitet här känner jag.

Detta är tveklöst den absolut sämsta Cinematic dom har gjort. Herre min jävlar vad dålig, med råge.

Jämför Wrath of the Lich King trailer och denna.

Herrejösses.

Det här är ju inte den riktiga reveal trailern. Den är bättre.
Det är denna du ska jämföra med i så fall.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZtedjN1JXY

Qus
Medlem

Är det sista expansionen nu? Hoppas verkligen på något nytt och stort för World of Warcraft har verkligen gjort sitt.

World of Diablo hade varit något.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Det här är ju inte den riktiga reveal trailern. Den är bättre.
Det är denna du ska jämföra med i så fall.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZtedjN1JXY

Den var ju knappast bättre...

Aja, smaken är som baken och allt det där

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Det här är ju inte den riktiga reveal trailern. Den är bättre.
Det är denna du ska jämföra med i så fall.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZtedjN1JXY

Den är ju faktiskt ännu mer horribel


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Smaken är som baken. Jag gillar den

Medlem

World of peacecraft.
Nu med interacial förhållande.

Den nya storyn:
Gör daylies.

Medlem
Skrivet av Qus:

Är det sista expansionen nu? Hoppas verkligen på något nytt och stort för World of Warcraft har verkligen gjort sitt.

World of Diablo hade varit något.

Precis!!
Har sagt det länge.

1
Skriv svar