Robocop: Rogue City har fått en blodig gameplay-trailer

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Den här trailern gjorde mig bara ledsen över inget Judge Dredd-spel är under utveckling.

Skrivet av Jonas Vågström:

Åh! Bara tanken på att få lira som Dredd i Mega City One med total frihet att agera domare, jury och bödel i spelvärldens farligaste sandlåda.

Hade kunnat bjuda på mycket mer variation och fart än RC…

Nu blev jag också ledsen att det bara finns i min fantasi

Judge Dredd: Dredd vs. Death finns för typ 80 spänn på Steam. Kanske inte exakt vad ni söker och långt ifrån ett riktigt bra spel men godkänt. Har man inga problem med att att det är några år gammalt och kan ta det för vad det är så är det skoj i några timmar 😎

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Judge Dredd: Dredd vs. Death finns för typ 80 spänn på Steam. Kanske inte exakt vad ni söker och långt ifrån ett riktigt bra spel men godkänt. Har man inga problem med att att det är några år gammalt och kan ta det för vad det är så är det skoj i några timmar 😎

Fast jag tycker det är riktigt sjysst, men då gillar jag Dress mycket med så klart! Jag tror även att om Rebellion tar tag i sig så kan de producera ett mycket fetare spel i Mega City 1 än cdpr gjorde med cyberpunk, det är helt enkelt så mycket bättre material från Dredd.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Rhymst:

Judge Dredd: Dredd vs. Death finns för typ 80 spänn på Steam. Kanske inte exakt vad ni söker och långt ifrån ett riktigt bra spel men godkänt. Har man inga problem med att att det är några år gammalt och kan ta det för vad det är så är det skoj i några timmar 😎

Skrivet av Hipshot:

Fast jag tycker det är riktigt sjysst, men då gillar jag Dress mycket med så klart! Jag tror även att om Rebellion tar tag i sig så kan de producera ett mycket fetare spel i Mega City 1 än cdpr gjorde med cyberpunk, det är helt enkelt så mycket bättre material från Dredd.

Tack för tipset! Ska spana in!

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Tack för tipset! Ska spana in!

Kan tipsa om att installera det på en gammal PC för jag fick det inte att funka på min pjäs som var ganska ny då (körde igenom det för ca 2 år sedan). Rotade fram min gamla laptop tillslut och då gick det som en klocka 😎

12
Skriv svar