Asus Steam Deck-utmanare var tydligen inte ett aprilskämt
Det är väl klart att man är inne i OS:et även om man använder big picture mode.
Snälla nån! Nej du ser ingenting av OS:et! Hade det varit windows i bakgrunden hade du inte märkt något!
Snälla nån! Nej du ser ingenting av OS:et! Hade det varit windows i bakgrunden hade du inte märkt något!
Bara för att man inte ser något betyder det inte att det inte finns. Sluta hitta på.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Bara för att man inte ser något betyder det inte att det inte finns. Sluta hitta på.
Vem säger att det inte finns?! Skärp dig för fan! Det spelar ingen roll om det är SteamOS eller Windows för du som användare kommer inte se någon skillnad om du inte tvingar in dig i desktopläget!
Du menar att man måste logga ut för att gå in i windows 11?
Du vet uppenbart inte hur en steamdeck fungerar så vi kan avsluta det här.
Du vet uppenbart inte hur en steamdeck fungerar så vi kan avsluta det här.
Jag har en Steam deck. Nu menar jag ASUS ROG Ally.
Ja på Steam deck kan man loggar in i desktop mode/Linux , du säger att i windows 11 på ASUS ROG Ally ser man inte OS:et för att Steam är big picture mode men Windows 11 finns väl fortfarande i bakgrunden? Har jag fel?
Jag har en Steam deck. Nu menar jag ASUS ROG Ally.
Ja på Steam deck kan man loggar in i desktop mode/Linux , du säger att i windows 11 på ASUS ROG Ally ser man inte OS:et för att Steam är big picture mode men Windows 11 finns väl fortfarande i bakgrunden? Har jag fel?
Nej jag säger att du märker inte vad du kör för OS om konsolen kör i Big Picture mode, det spelar ingen roll vad steam rullar på! Det kan vara Linux, Windows, Android eller vad du än vill ha, SteamOS tillför ingenting, det gör ingenting "bättre" för användarna. Du sitter ändå 99% av din tid i ett skal som ligger ovanpå ditt OS.
Nej jag säger att du märker inte vad du kör för OS om konsolen kör i Big Picture mode, det spelar ingen roll vad steam rullar på! Det kan vara Linux, Windows, Android eller vad du än vill ha, SteamOS tillför ingenting, det gör ingenting "bättre" för användarna. Du sitter ändå 99% av din tid i ett skal som ligger ovanpå ditt OS.
Såg denna video
och det är just därför jag vill slippa Windows. Att man kan köra Big picture mode när man väl är inne i Windows är en sak, men själva processerna runt det. Ja det är där skon klämmer.