10 tips för Zelda: Tears of the Kingdom

Robot
10 tips för Zelda: Tears of the Kingdom

It's dangerous to go alone. Ta med dig FZ:s tipslista in i Tears of the Kingdom.

#tips, #zelda-tears-of-the-kingdom


Medlem

Bra tips! Kände inte till det med fåglarna och hade faktiskt inte tänkt på recall på det sättet. Tack!

Medlem

Lite matnyttiga tips!

Medlem

Massor av bra tips!

Jag visste inte att man kan unfusea grejer igen. Använder knappt recall heller, får titta på det.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent
Skrivet av Hanzo:

Massor av bra tips!

Jag visste inte att man kan unfusea grejer igen. Använder knappt recall heller, får titta på det.

Tog ett tag för mig att fatta hur man delar på saker. Viggla högra analoga så lossnar kopplingen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bra tips! Har använt recall på nån plattform eller stock som jag först har flyttat fram och tillbaka på ett ställe så kan man få en som en hiss när den sen recallas där man kört den.

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tog ett tag för mig att fatta hur man delar på saker. Viggla högra analoga så lossnar kopplingen.

Jag har heller inte fattat det. Men nu vet jag att det har något med den högra spaken att göra. Får testa mig fram

Medlem

Sista tipset stämmer inte. Om du fusar ihop två saker och sedan "unfusar" dem så förstörs föremålet som fusats på, så du har sedan bara kvar originalvapnet.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Tog ett tag för mig att fatta hur man delar på saker. Viggla högra analoga så lossnar kopplingen.

Stämmer för saker ihopsatta med Ultrahand, inte Fuse. De sistnämnda får man unfusa i inventoryt.

1
Skriv svar