Senaste inköp av vad som helst

Redaktör
Ponny

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör

Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/


signatur
Medlem
Skrivet av Jozo:

Dumt att köpa en sån efter att jobbet redan är gjort 😉

Jag har mer att såga.

Inaktiv

Köpte ett 4-mannatält till Sweden Rock.
Vi hade bara ett 6-manna. Och det fick man tydligen inte ha om man bara var två pers.
Reglerna är tydligen att tältet man tar med sig får max vara för 2 pers mer.. Jahopp.

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/
<Uppladdad bildlänk>

Är inte det där de som upplöses i munnen? De gillar jag. Har ingen äcklig smak alls och bara sväljer när den lösts upp.

Har av någon anledning svårt med vanliga tabletter så den där är perfekt, om det är den jag tror det är.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är inte det där de som upplöses i munnen? De gillar jag. Har ingen äcklig smak alls och bara sväljer när den lösts upp.

Har av någon anledning svårt med vanliga tabletter så den där är perfekt, om det är den jag tror det är.

Hahha trodde du svarade på mitt inlägg om General Lös

Medlem

signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Ett par nya solglasögon till väldigt bra pris.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/
<Uppladdad bildlänk>

Prova att ta dem när du har begynnande migrän med aura om du verkligen vill veta hur långt ett illamående verkligen kan gå, chockerade tom mig som haft det hela livet, fy...

Medlem
Skrivet av DieZe:

Displate?

Stämmer! Verkar vara en av de få sidor som har stort utbud med "nördtavlor" 😄


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Senaste inköpet var en NVR för inspelning av övervakningskamerorna och en 3TB HDD.
Den skickades från lagret idag.

https://www.megateh.eu/products/acusense-nvr/hikvision-ds-761...

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/
<Uppladdad bildlänk>

De där är skitbra när man är ute någonstans och går och inte har vatten med sig, tycker inte de är vidriga alls, men undrar över varför de satte smak på tabletterna över huvud taget. Sen att de har gjort förpackningarna svåra att öppna bara för det (kanske tilltalar barn), irriterar skiten ur mig då de är svåra att öppna när jag väl behöver dem fort.

Skrivet av kingzla:

Prova att ta dem när du har begynnande migrän med aura om du verkligen vill veta hur långt ett illamående verkligen kan gå, chockerade tom mig som haft det hela livet, fy...

Har migrän auras lite då och då, men det har aldrig påverkat smaken av varken medicin eller mat. Det där varierar från person till person.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Stämmer! Verkar vara en av de få sidor som har stort utbud med "nördtavlor" 😄

Eller hur! Har två ”souls” tavlor hemma på väggen i ”gaming” rummet och är grymt nöjd!

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

En sån där sticka har jag också införskaffat! Mycket trevlig mackapär - 8bitdo kan sin sak!

Nice! Den kom till ombudet idag, brorsan verkar nöjd över den i alla fall. Kul att du pratar gott om den, då känns det ändå som ett okay köp.

Medlem

signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Foxmulder:

Nice! Den kom till ombudet idag, brorsan verkar nöjd över den i alla fall. Kul att du pratar gott om den, då känns det ändå som ett okay köp.

Kul att han verkar nöjd. Är själv smått lyrisk över den, allt är toppen från design till byggkvalitet och teknik 🙏🏻 Du får testa själv så kommer du också att vilja ha en! 😅

Medlem

köpte mig ett par bluetooh marshall hörlurar trådlösa. jävla bra.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Den är till dig då förstår jag?

Självklart, sitter och rycker i armen på den konstant och sjunger med i "some things never change" medans dottern bara får sitta och titta på.

Medlem

och tillbehör


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ny expansion till ett av mina favoritspel.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Chefredaktör
Medlem

Fick bli en glass.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Här skriver vi vad vi köpte senast.

Det senaste jag köpte var en laptop

https://www.komplett.se/product/1223654/demovaror/datorer/dem...

Medlem
Skrivet av jamorro:

https://i.imgur.com/QelT6L7.jpg

Ett uthomuskök till stugan i Thailand

Du skulle köpt väggar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Ponny

Ny dag, samma wrap.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Du skulle köpt väggar...

Pengarna tog slut

Medlem

Switch
Nya Zelda
Pro Controller
Väska Hyrule Blue

Medlem

Plus det vanliga innehållet såklart.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

6 st öl.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Skriv svar