De svenska Demeo-utvecklarna jobbar på ett officiellt D&D-spel

Robot
De svenska Demeo-utvecklarna jobbar på ett officiellt D&D-spel

Resolution Games kan det där med virtuella brädspel.

#Dungeons-and-dragons, #Resolution-games, #nyhetstips


Medlem

Demeo var riktigt häftigt i VR - önskar bara de vidareutvecklat det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Demeo var riktigt häftigt i VR - önskar bara de vidareutvecklat det

Dwt har väll släppts en helndel content till Demeo efter original släppet?
Sen kom väll Demeo Battles som ör PvP vad jag förstått men har väll inte slagit genom lika mycket som Demeo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Dwt har väll släppts en helndel content till Demeo efter original släppet?
Sen kom väll Demeo Battles som ör PvP vad jag förstått men har väll inte slagit genom lika mycket som Demeo.

jadå, men jag menar systemet hade kunnat vidareutvecklas

hade gärna sett rollspel i vr på samma sätt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja det har kommit nya kampanjer. Men de känns alla väldigt snarlika. I alla fall jag tycker det blev lite enformigt. Upplägget att det alltid tycks spawna in mer fiender så man inte kan rensa en nivå helt är lite störande också.
Men upplägget och miljöerna är helt magiska, så jag ser ändå fram emot vad som kommer härnäst.

Workshop stöd hade ju varit trevligt exempelvis. Men det funkar ju inte när det ska vara Quest.

Medlem

Jag kan föreställa mig att Demeo kan vara lite kul i multiplayer, men som singleplayerspel var det brutalt tråkigt

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Jag kan föreställa mig att Demeo kan vara lite kul i multiplayer, men som singleplayerspel var det brutalt tråkigt

Jag håller inte med om att det är trångt. Har kört en hel del på Psvr2an. Och det enda jag har problem med är att klara någon av dom senare bossarna. Som jag inte vet hur man dödar. Jag har inte läst på men det är inte bara att med våld vinna. Jag tror att man måste göra det på rätt sätt också.

1
Skriv svar