Kolla in Metro Awakening VR, virtual reality till flera system

Robot
Kolla in Metro Awakening VR, virtual reality till flera system
Medlem

Ser lovande ut

Medlem

Fan vad Nice, genren passar perfekt för VR.
kanske inte riktigt jämförbart men spelar en del Into The Radius och det finns en hel del andra Metro och Stalker - ish, inspirerade spel under utveckling. (Bla ett som först fick stängas för det hade "Metro VR" i sin beskrivning).
Kul med ett officiellt spel, ser polerat ut. 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nu snackar vi! Det här såg ju riktigt lovande ut. Detta måste recenseras när det kommer ut @Daniel Sjöholm, hör du det Mr chefsredaktör? Ett Måste! Shit va spännande! Känns som att PS VR 2 kan få en bump i o med detta. Hype!

Medlem

Kan bara hoppas på att detta blir nästa "Half life: Alyx" för VR.

Redaktör
Skrivet av ProPain:

Kan bara hoppas på att detta blir nästa "Half life: Alyx" för VR.

Yes please!


signatur
Medlem
Skrivet av ProPain:

Kan bara hoppas på att detta blir nästa "Half life: Alyx" för VR.

Man fick lite half life alyx vibbar fast mer skräck med tunnelbanevagnar mörker och kryp 😄


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Chefredaktör
Skrivet av Fatmajk:

Nu snackar vi! Det här såg ju riktigt lovande ut. Detta måste recenseras när det kommer ut @Daniel Sjöholm, hör du det Mr chefsredaktör? Ett Måste! Shit va spännande! Känns som att PS VR 2 kan få en bump i o med detta. Hype!

Aj, aj Kapten!

Medlem

Gött! Ge mig nu bara ett trådlöst OLED-headset så jag kan uppgradera från min Quest (1)!

Medlem
Skrivet av duked:

Gött! Ge mig nu bara ett trådlöst OLED-headset så jag kan uppgradera från min Quest (1)!

Ljusstarka micro-OLED är det enda som funkar med pannkakslinser, men mini-LED som Quest Pro skulle nog funka fint i det här spelet också

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Ljusstarka micro-OLED är det enda som funkar med pannkakslinser, men mini-LED som Quest Pro skulle nog funka fint i det här spelet också

Ja, mini-LED är OK också. Quest Pro är lite intressant, men beslöt för ett bra tag sedan att inte köpa det. Kommer inte ihåg varför.

1
Skriv svar