Klarar din dator Black Myth: Wukong? Benchmark-test släppt
Ah, är det här 4090 e-peen:arna hänger alltså.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Såg ok ut, men upplevde det lite pixligt på sina ställen med 2060 Super. Jag gissar att ett nytt grafikkort från 40-serien ger en extremt mycket mer detaljerad och finare upplevelse. Tveksam till att jag gör spelet rättvisa med mitt nuvarande grafikkort.
Såg ok ut, men upplevde det lite pixligt på sina ställen med 2060 Super. Jag gissar att ett nytt grafikkort från 40-serien ger en extremt mycket mer detaljerad och finare upplevelse. Tveksam till att jag gör spelet rättvisa med mitt nuvarande grafikkort.
<Uppladdad bildlänk>
Hur är det möjligt att man kan ha Frame generation på med ett 2060? Trodde det var exklusivt till 4000 serien eller har det nyligen även gjorts tillgängligt för äldre kort möjligtvis?
Hur är det möjligt att man kan ha Frame generation på med ett 2060? Trodde det var exklusivt till 4000 serien eller har det nyligen även gjorts tillgängligt för äldre kort möjligtvis?
Ingen aning. Jag har inte aktivt valt Frame generation. Oavsett så såg spelet helt ok ut, men för mig inte tillräckligt bra för ett köp av spelet. Det flyter på fint i långsamma scener i Benchmark men tyvärr alltför pixligt i detaljer. Kraften finns helt enkelt inte där gissar jag.
AMDs FSR 3.1 (som innehåller frame generation) stöds av kort från RTX 2000-serien och uppåt på nVidia-sidan.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
AMDs FSR 3.1 (som innehåller frame generation) stöds av kort från RTX 2000-serien och uppåt på nVidia-sidan.
Ahh, det förklarar ju saken. Tack!