Embracer väljer att behålla 4A Games och Zen Studios

Robot
Embracer väljer att behålla 4A Games och Zen Studios

Den postapokalyptiska tunnelbanan och flippern stannar hos jätten.

#4a-games, #Embracer, #Zen-studios

Medlem

Tråkigt, jag älskar Metrospelen men Embracer ska inte få en krona av mig.
Äckligare företag får man leta efter, dom är som en cancer på spelvärlden och girigheten har varit total, allt dom rört vid har blivit skit.
Förhoppningsvis går dom I konkurs och alla i Embracer blir hemlösa.

Medlem
Skrivet av Deli:

Äckligare företag får man leta efter, dom är som en cancer på spelvärlden och girigheten har varit total, allt dom rört vid har blivit skit.

Vill du ha massa embraceruteliggare som sover utanför din ytterdörr?!!

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

RHK
Medlem
Skrivet av Deli:

Spelare som du är nog den värsta cancern på spelvärlden. Hur fan kan man sitta och önska att folk ska bli hemlösa?

Medlem

Jag är ledsen, men jag börjar bli trött på att höra om Embracer Men ekonomi har aldrig varit min grej, kanske intresserar alla andra.

Jag vill nog höra mer om roliga spelidéer och historier från utvecklare istället. Fotfolket som verkligen gör skillnad.

RHK
Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag är ledsen, men jag börjar bli trött på att höra om Embracer Men ekonomi har aldrig varit min grej, kanske intresserar alla andra.

Jag vill nog höra mer om roliga spelidéer och historier från utvecklare istället. Fotfolket som verkligen gör skillnad.

Kan hålla med om det. Även om jag är intresserad av ekonomi så finns det andra plattformar för den typen av information. Speciellt för den här typ av artiklar som är mer eller mindre upprepning av marknadsinformation.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag vet inte om jag direkt skulle kalla det onödig ekonomisk artikel, då Embracers val att behålla/bli av med 4a Games påverkar deras kommande spel. För mig som stort fan av studion, känns det ändå skönt att läsa att man väljer behålla det.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vill du ha massa embraceruteliggare som sover utanför din ytterdörr?!!

Åh nej tänkte inte på det... Varje gång man kliver ut genom dörren hör man ett hejhej...

Skrivet av RHK:

Spelare som du är nog den värsta cancern på spelvärlden. Hur fan kan man sitta och önska att folk ska bli hemlösa?

För att det är jävligt tydligt att man suttit och lekt med andras liv när man byggt upp det här luftslottet som Embracer är. Man är inte intresserad av att förvalta arvet man köpt på sig för ihoptiggda pengar, inte påvisat en långsiktig ekonomisk plan eller någon slags kompetens för att bli nästa ea/ubi/Activision osv, som man agerat. En mindre bra release och så gick allt åt helvete. Så då kan dom dra åt helvete 🙂

Geeks Gaming
Skrivet av Deli:

För att det är jävligt tydligt att man suttit och lekt med andras liv när man byggt upp det här luftslottet som Embracer är. Man är inte intresserad av att förvalta arvet man köpt på sig för ihoptiggda pengar, inte påvisat en långsiktig ekonomisk plan eller någon slags kompetens för att bli nästa ea/ubi/Activision osv, som man agerat. En mindre bra release och så gick allt åt helvete. Så då kan dom dra åt helvete 🙂

Jo, tycka illa om hur embracer sköts är ju ganska befogat, det många reagerar på är nog detta:

Skrivet av Deli:

Att önska att över 12000 människor blir hemlösa och får sina liv förstörda är lite väl magstarkt.
Men att ledningen kanske ska avgå är lite mer balanserat och antagligen det du faktiskt är ute efter

Skrivet av Deli:

Är du på riktigt? Att önska folk till hemlöshet är nog det dummaste jag hört på väldigt länge.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Inaktiv
Skrivet av Deli:

Finns betydligt mer intressanta utvecklare under embracers paraply än tex Ubisoft.
Låter nästan som ett fall där du stog kvar på perongen där embracer-aktien drog, hoppade på när det hade nåt vägs ände och sen fick ett börsras ist 😄

1
Skriv svar