Kingdom Hearts 4 kommer ge oss ett avslut på serien

Robot
Kingdom Hearts 4 kommer ge oss ett avslut på serien

Stor humor 😂😂😂

Medlem

ja det tror jag när jag ser det. han sa ju samma sak med Kingdom Hearts 3

Medlem

GE MIG 4AN NU

Medlem

Skulle vara kul om spelet slutas med att alla dör av en vätebomb.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Tor
Medlem

Vet någon ens vad storyn är? Gooby pls. Mvh Klonad heartless nobody tidsresande nyckelringsfantast med animefrilla

Medlem
Skrivet av Tor:

Vet någon ens vad storyn är? Gooby pls. Mvh Klonad heartless nobody tidsresande nyckelringsfantast med animefrilla

Storyn är inte ens komplicerad om man faktiskt har spelat spelen. att storyn är jätte förvirande är nått som folk på internet har hitta på efter att ha sett några cutscenes utan context

Redaktör
Ponny

Jag har spelat nästan alla spel, och även om storyn är komplex och intrikat så är den också delikat. Älskar den. Älskar att ett Disnye-spel basically är spelens svar på Twin Peaks. Borde spela trean snart, men det är mycket man borde.

Och jag hoppas verkligen inte att serien tar slut i och med fyran.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Storyn är inte ens komplicerad om man faktiskt har spelat spelen. att storyn är jätte förvirande är nått som folk på internet har hitta på efter att ha sett några cutscenes utan context

Jag har spelat. Haft roligt och inte fattat ett skit av storyn. Skulle nog säga att storyn är närmast episkt hopplös att hänga med i. Men grattis dig då om du faktiskt fattar. Du är fan värd en extra fredagsbärs till helgen.

Medlem

Förvirrat är ordet. Tyckte det började bli rörigt redan i Kingdom Hearts 2. Kört någon spin-off också.
Skippade 3an pga att jag ogillar när man räddar världen två gånger om ändå skall behöva göra det en tredje gång.
Påminner serien Heroes. Första säsongen helt suverän. Världen räddas. Men hur toppar man det? Jo genom att nollställa allt… och så kör man samma sak igen. Fast denna gången än mer förvirrat.

Nej skall man göra serier skall man inte gå in för hårt och göra det största först.

Älskar dock både Final Fantasy och Disney så kanske ger KH3 + KH4 en chans i framtiden.

signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Tor
Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Jag har också spelat 1-3 och tycker om spelen, med det sagt så går det liksom inte att bortse från att det är en soppa av plotter som presenteras ganska dåligt. Det handlar inte om att folk har sett två cut scenes på internet, det är sättet många upplever att spelen är. Men där tycker vi olika antar jag 🙃

Medlem
Skrivet av Tor:

Jag har också spelat 1-3 och tycker om spelen, med det sagt så går det liksom inte att bortse från att det är en soppa av plotter som presenteras ganska dåligt. Det handlar inte om att folk har sett två cut scenes på internet, det är sättet många upplever att spelen är. Men där tycker vi olika antar jag 🙃

fast där har du problemt. du har bara spelet 1-3. storyn i Kingdom Hearts är inte komplicerad. problemt med storyn är att den är utspridd mellan sjutton olika spin offs och om man har spelat alla main spelen (1-3) och alla spin-offs (Chains of Memory. 368/2 days, Birth By Sleep etc) så är storyn lätt att förstå

1
Skriv svar