Square Enix vill släppa Final Fantasy XVI på Xbox

Robot
Square Enix vill släppa Final Fantasy XVI på Xbox

Men kan inte ge några specifika besked.

#Final-fantasy-16, #Square-enix

Vilket meningslöst uttalande. Antingen lägger de lite resurser på att göra det, eller inte. Det kan antagligen vara värt det, även om spelet knappast lär sälja i drivor till Xbox. Men FF-serien behöver nå ut till fler, så fler format är inte fel.

Kontot avslutas

Jag har svårt med att prova FFXVI pga den töntiga tatueringen som huvudpersonen har i ansiktet.

Medlem
Skrivet av pazu:

Jag har svårt med att prova FFXVI pga den töntiga tatueringen som huvudpersonen har i ansiktet.

Spel är inte din grej då med andra ord 😂

Medlem
Skrivet av pazu:

Löjlig anledning! Det finns ju givetvis en förklaring bakom den

En kort förklaring nedan

Individer som bär den här ansiktstatueringen är kapabla till att använda magi och är en markör för slavar i princip

Skrivet av erson:

Spel är inte din grej då med andra ord 😂

Äh, det är väl inte alla spel med main chars som har fula emo-tatueringar i fejjan! Kan komma på minst tre på rak arm. Mario, Yoshi och Kirby!

Medlem
Skrivet av pazu:

Så du väljer bort bra spel pågrund av något du saknar kunskap om.

Kontot avslutas
Skrivet av Neverwild:

Så du väljer bort bra spel pågrund av något du saknar kunskap om.

Precis. En väldigt töntig tatuering med okänt ursprung.

Medlem
Skrivet av pazu:

Precis. En väldigt töntig tatuering med okänt ursprung.

Anledningen till att han har den förklaras i spelet utan att spoila något större så kan jag säga att det är inte ett frivilligt beslut från hans sida.

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge

Kontot avslutas
Skrivet av marsson90:

Anledningen till att han har den förklaras i spelet utan att spoila något större så kan jag säga att det är inte ett frivilligt beslut från hans sida.

Osis.

Medlem

Testade det på brorsans PS5, men jag kan verkligen inte komma in i det. Jag är inte ett stort fan av den sortens actionspel, men jag är ett stort fan av FF, så blev nog besviken på hur det (för mig) inte kändes som ett Final Fantasy nästan någonstans.
Kommer det faktiskt på Xbox kanske jag ger det en ny chans dock.

signatur

"adventurers always go left"

1
Skriv svar