Orcs Must Die! 3 är gratis hos Epic Games Store

Robot
Orcs Must Die! 3 är gratis hos Epic Games Store
Medlem

Tråkigt spel

Medlem

Nu har jag inte kollat om det stämmer, men känns det inte som att de flesta av årets "gratisskörd" har givits bort förut?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nu har jag inte kollat om det stämmer, men känns det inte som att de flesta av årets "gratisskörd" har givits bort förut?

Nej, hittills i år så har 17 av 96 spel givits bort tidigare, och hittills under december 2 av 15.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Nej, hittills i år så har 17 av 96 spel givits bort tidigare, och hittills under december 2 av 15.

Okej, där ser man. Känslan var fel med andra ord

Medlem
Skrivet av filbunke:

Hahahhaha

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av BarryBurton:

Hahahhaha

?

Medlem

Perkele... Ja missade det. Såg nyheten nu.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Perkele... Ja missade det. Såg nyheten nu.

Hahahhaha

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Tycker bara det är så sjuk tid vi lever i med siffror överallt 🤣

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av BarryBurton:

Tycker bara det är så sjuk tid vi lever i med siffror överallt 🤣

Ja, annars hade ju svaret bara blivit "Nä".

Medlem

Sifu gratis idag, så får ge det en chans även om jag hatar rougelite concept med passion haha.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

1
Skriv svar