Modden Half-Life: Interlude har fått en demo
Ytterligare ett projekt vill ge oss den försvunna episoden.
Lite väl att kalla 11 sekunder gameplay (av totalt 60) för trailer. Mer teaser i min bok men gränsen mellan dessa två är väl rätt godtycklig så vem bryr sig?
On topic: Kul med Half-Life, inte minst i dessa tider då ryktesmaskinerna för ett nytt officiellt HL går på högvarv så tar gärna en portion hemlagat för att trumma upp peppen ytterligare
Man har ju väntat halva livet nu på att få veta fortsättningen på Ep 2 och utan att spoila för mycket så
skrev ju HL: Alyx om slutet en smula. Betyder det att Valve är redo att fortsätta berättelsen igen efter denna ”korrigering”?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Lite väl att kalla 11 sekunder gameplay (av totalt 60) för trailer. Mer teaser i min bok men gränsen mellan dessa två är väl rätt godtycklig så vem bryr sig?
On topic: Kul med Half-Life, inte minst i dessa tider då ryktesmaskinerna för ett nytt officiellt HL går på högvarv så tar gärna en portion hemlagat för att trumma upp peppen ytterligare
Man har ju väntat halva livet nu på att få veta fortsättningen på Ep 2 och utan att spoila för mycket så
skrev ju HL: Alyx om slutet en smula. Betyder det att Valve är redo att fortsätta berättelsen igen efter denna ”korrigering”?
Dom hoppade säkert på och utvecklade en fortsättning sedan HL Alyx var färdigt.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag hoppas verkligen det! Jag ska inte säga HL3 till varje pris för man vill självklart att det ska bli väldigt bra och smått revolutionerande i sann Valve-anda men det börjar ju vara dags nu.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Jag hoppas verkligen det! Jag ska inte säga HL3 till varje pris för man vill självklart att det ska bli väldigt bra och smått revolutionerande i sann Valve-anda men det börjar ju vara dags nu.
Tror att dem kommer göra half-life 3 sedan kommer dem variera mellan alyx och gordon efteråt. Så efter 3an kommer nog alyx2 också vidare. Bara dem gör spelen spelvänliga för alla (dem som inte kan/vill spela i vr skan kunna unna sig också samtidigt som dem som vill spela i vr också ska kunna unna sig.) Som tur var att jag kunde spela typ 70% av alyx hos någon som har vr resten kollade jag upp via gameplay hur det slutade var för nyfiken helt enkelt hehe..
Glöm inte blue shift remaken är också ute.
Vänta, va?
Var? Hur? När? Lever jag?
Vänta, va?
Var? Hur? När? Lever jag?
https://www.moddb.com/mods/black-mesa-blue-shift-remake
Opposing force är på g..