Wolcen-gängets nästa är Project Pantheon – ett "extraction RPG"

Robot
Wolcen-gängets nästa är Project Pantheon – ett "extraction RPG"

PvPvE i en postapokalyptisk fantasyvärld.

#Project-pantheon, #Wolcen-studio, #nyhetstips

Medlem

Ja för till dom kommer man ju säkert ösa pengar igen.... not

Medlem

Spännande. Hade riktigt kul med wolcen när jag körde igenom det förra året, mer än vad jag hade med Diablo 4. Ser fram emot att testa detta om man får delta i testet.

Medlem
Skrivet av noreason:

Spännande. Hade riktigt kul med wolcen när jag körde igenom det förra året, mer än vad jag hade med Diablo 4. Ser fram emot att testa detta om man får delta i testet.

Jag tyckte Wolcen hade potential. Men det blev så rörigt med utvecklaren. Får hoppas att de lyckas styra upp riktningen denna gången

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Jag tyckte Wolcen hade potential. Men det blev så rörigt med utvecklaren. Får hoppas att de lyckas styra upp riktningen denna gången

Ja det hade god potential men det blev på tok för tråkigt/enformigt och buggigt samt att det aldrig gjordes klart.

Att skills/spells var låst till specifika vapen var ok, men det slutade vara med att det fanns för lite variation på builds. Det skulle behövts 2-3 gånger så många per vapen för att ge lite mer variation, speciellt när det var rätt obalanserat till att börja med.

Synd på något som kunde blivit så mycket bättre, men det har också gjort att jag inte litar på utvecklaren överhuvudtaget.

Medlem

Det råder brist på namn i spelvärlden? Inte att förväxla med https://www.pantheonmmo.com/

Medlem
Skrivet av Brov:

Det råder brist på namn i spelvärlden? Inte att förväxla med https://www.pantheonmmo.com/

Det blir ju så när fantasin hos utvecklarna inte existerar och de tar generiska namn/ord

Medlem

Man kan hoppas att dom sköter utveckling bättre den här gången.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Man kan hoppas att dom sköter utveckling bättre den här gången.

Haha famous last words

1
Skriv svar