Nintendo spikar tid för Switch 2-showen
15:00 CEST blir väl 14:00 för oss? Eller är det sommartid? Är oerhört taggad!
Rätt, det är sommartid. Normaltid är CET. Så 15 för oss.
Rätt, det är sommartid. Normaltid är CET. Så 15 för oss.
Tack!
Silksong och Mina the hollower vill jag se på streamen, vilka spel önskar ni att de visar?
Jag vill också se Silksong. Kommer dock att köpas på PC/steamdeck i första hand.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Odyssey 2 tack
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Dålig timing av Nintendo känner jag bara pga Trump's handelskrig, så priset på konsolen kan ju bli hög. Hoppas bara det inte påverkar oss.
Nintendo lär väl kanske vilja ha samma priser överallt. Så om det är dyrare i USA så höjer de kanske priserna för oss också så det blir jämt. Men här är det ju redan dyrare priser.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Så taggad! Ändå inte riktigt klar med första Switchen
Hoppas på mer Zelda och Mario (normie, jag vet). Ett nytt större Zelda lär ju dröja men börjar väl vara dags för ett fetare Mario i stil med Galaxy, Odessey etc?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!