Switch 2 släpps 5 juni!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Om du inte gillar spel så var det inga nya spela spel för dig. Själv så tycker jag att Mario Kart world Silksong Hades 2 Donkey Kong Banana (något) är nya spel. Jag misstänker att allt inte riktigt är visat och att mer kommer att droppa in under året. Men jag behöver heller inte så mycket. För jag spelar rätt mycket annat på Switch och PS5 redan.

Jo det är nya spel, men inte riktigt vad jag önskade mig. Donkey är väl det som såg roligaste ute och värt att lägga pengar på.

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Tack för ett snabbt och tydligt svar 🙂

Medlem

För någon som inte alls har bråttom att köpa en ny Switch. Kommer deras online-store finnas kvar att tillgå på Switch några år till? Spelar mest indie-titlar och har några first-party kvar att ta mig igenom.

Spelar väldigt sällan men gillar att spela lite handhållet ibland, särskilt då ovan nämnda spel. Så hade varit skönt om lättare indie-titlar fortsatt kommer finnas tillgängliga.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem

Switch 2? Nej tack. 🤮

Gen
Medlem
Skrivet av radiuz:

Väldigt många enklare spel körs givetvis i 60fps.
Här är en lista om du är intresserad.

https://www.reddit.com/r/Switch/comments/17kis2m/games_that_run_at_60fps/?rdt=46316

Jag tvekar inte på att många indiespel körs i 60fps Tänkte mer på större titlar och i listan fanns några få (om man inte räknar med Nintendos egna som de givetvis optimerar så bra som möjligt (med undantag).

123
Skriv svar