Världens snyggaste omslag – ny turnering
Ingen har nämnt Ōkami? Spelet i sig är väldigt mycket starkare än många omslag både till utseende och musik...
https://www.youtube.com/watch?v=uHBGetmIMlM
Sjukt bra omslag , köpte det när vi var på semester i huvudstaden som liten, väldigt bra spel dessutom.
Ja, har mycket nostalgi för det spelet för att det var ett av de första peka- och klicka-spelen jag körde. Timmar och timmar jag la ned på det, men vill minnas jag klarade det utan guide (för att jag inte hade tillgång till någon). Även 2:an älskar jag, men sedan dök serien rakt ned med Simon the Sorcerer 3D som jag aldrig ens bemödade mig att spela igenom. Det har kommit diverse spel efter jag alrig kört heller. Men har lite små förhoppningar om Simon the Sorcerer Origins som ska släppas senare i år.
<Uppladdad bildlänk>
Postar igen då förra länken verkade vara lite kass. Seriöst mitt favoritomslag.
Minns som barn hur jag höll asken i handen och la tillbaka, för jag vill inte ha något musikspel med en gammal gubbe.
Den där är snygg faktiskt.
Cptn BaseballBatBoy!
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Vi gör en liten rockad och omslagsturneringen kickar igång i augusti/september. Men misströsta ej: Världens bästa vapen som stått på vänt tar vi i juni. Med andra ord:
Världens bästa vapen – start juni
Världens snyggaste omslag – start augusti/september
En Bamseponny av folket