Här har du alla Sweclockers tester av Geforce RTX 5000-grafikkort
Från "budget" (harkel) till monsterprestanda. Snabb summering in alla tester.
#amd, #geforce, #nvidia, #radeon-rx-9000, #rtx-5000, #sweclockers
Nvidias sämsta generation på länge…
Nvidia borde delas upp eller, som Steve sa nyligen, bara lämna konsumentmarknaden om den är så himla trist för deras kvartalsrapporter. Att hålla på som de gör nu blir ingen glad av.
Real yakuza use a gamepad.
Nvidias sämsta generation på länge…
Tror nog det är sämsta de gjort någonsin, de har väl aldrig tidigare gjort så mycket fel?
PS5 <3
Köpte nyligen ett PS5 pgaå kommande exklusiva titlar och är jäkla nöjd med den maskinen. Smidigt som tusan och mysigt att spela i soffan med tjejen.
Kan tipsa också att en del bibliotek har konsolspel att låna ut så jag har sparat massa pjåning där.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Efter att ha suttit och väntat på rätt tillfälle (kommer aldrig?!), kämpat på med mitt 2080 Ti men den har oförklarligt börjat varva upp med fläktarna emellanåt så då jävlar klickade jag hem igår en Asus 5070 Ti TUF...blir kul med lite nya Doom också på köpet!
Fick en bra lön nu i dagarna så beslutet var relativt enkelt.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
PS5 <3
Absolut, för den som nöjer sig med lightprodukter. Ps5 (även pro) är tröttare än budgetkorten vi ser här ovan värstingkorten är en helt annan liga, tänk dig Skodia Fabia vs BMW M5 typ.
Skeptiker som rannsakar det folk accepterar