Netherrealm bekräftar: Inget mer innehåll till Mortal Kombat 1
Jag hade gärna sett att de gjorde ett 80-tals brawl där de bara plockar in karaktärer som tidigare bara gästat. Terminator, Conan, T1000, Rambo, Robocop, Alien, Freddy Kruger, Jason jason Voorhees, Predator, Alien, Ghostface, Leatherface osv.
Hade varit grymt!
Jag håller med. Hade varit grymt. Men jag antar att det är för dyrt i licens kostnader för att ha så många olika IPs….
Jag håller med. Hade varit grymt. Men jag antar att det är för dyrt i licens kostnader för att ha så många olika IPs….
Ja, det är väl tyvärr så....
Hoppas de låter MK vila ett tag nu. Det var ju sagt att James Gunn hälsade på hos Netherrealm, så det kanske blir Injustice 3, eller en ny DC story.
Känns inte som att WB är så intresserade av att de gör annat än MK dock, iom hur mycket pengar de drar in.
Håller med dig. Om folk som påstår att CoD är samma sak om och om igen och så vidare, så är MK-serien exakt detsamma.
Hade varit roligt om de gjorde ett MK-spel fast som roll spel där man går runt och slåss med folk istället för bara fighting matcher xD
Ars longa, vita brevis
Håller med dig. Om folk som påstår att CoD är samma sak om och om igen och så vidare, så är MK-serien exakt detsamma.
Hade varit roligt om de gjorde ett MK-spel fast som roll spel där man går runt och slåss med folk istället för bara fighting matcher xD
Skillnaden är att det är kvalitet på Mortal Kombat-spelen och att de inte dumpar ut dem som om de vore snabbmat.
Forumets Mega Drive-expert!