Witcher 4-regissören: utmanande att ta klivet från Cyberpunk 2077

Robot
Witcher 4-regissören: utmanande att ta klivet från Cyberpunk 2077
Medlem

Gött att Cyberpunk har gett GTA lite konkurrens. De hade nog någon långsiktig plan att bygga ett liknande spel. Det ger oss gamers också ett spel i väntan på GTA 7 som kommer år 2040.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Workout51:

Gött att Cyberpunk har gett GTA lite konkurrens.

Ursäkta, va?

Medlem
Skrivet av Jkeg:

Ursäkta, va?

Inga problem, det underlättar ofta om man utvecklar sitt svar. Jag kanske borde skrivit Rockstar men jag tycker det inte är långsökt att GTA skulle kunna varit i en framtida värld, kanske i ett annat namn likt RDR.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Workout51:

Inga problem, det underlättar ofta om man utvecklar sitt svar. Jag kanske borde skrivit Rockstar men jag tycker det inte är långsökt att GTA skulle kunna varit i en framtida värld, kanske i ett annat namn likt RDR.

Cyberpunk2077 har en enorm värld att bygga på och har enorm yta att fylla. Läst alla böcker och det vi sett i spelet är typ 2-5% Jag ser mer fram emot Cyberpunk 2 än GT6 personligen.

1
Skriv svar