0,1 % har platinatrofén i Balatro – PS5-arkitekten är en av dem
Kollade in hans profil och han har hela 80st platinas!Även i Slay the Spire som ska vara en väldigt svår en, bara 0,8% som har den. Alltid kul att se folk faktiskt vara engagerade i deras produkter även utanför jobbet.
Eller så gör han som Elon som betalar andra för att spela upp hans konto...
Eller så gör han som Elon som betalar andra för att spela upp hans konto...
Cerny är väl ganska verifierad som geni när det gäller spel och intelligens så jag tror nog han klarar detta på egen hand.
Meh, trophies som man får av att bara spela ett spel mycket är värdelösa. Jag har också 100%, kan ni skriva en artikel om mig?
Achievments som är idiotiska och bara rejäla sadister som klarar dem, de är värda att nämna. Idiotiskt att sådana achievements finns, men fasen än värre att folk klarar dem. T.ex. dodge:a 200 blixtnedslag i rad i FFX utan att använda emulator/savestates.
Meh, trophies som man får av att bara spela ett spel mycket är värdelösa. Jag har också 100%, kan ni skriva en artikel om mig?
Achievments som är idiotiska och bara rejäla sadister som klarar dem, de är värda att nämna. Idiotiskt att sådana achievements finns, men fasen än värre att folk klarar dem. T.ex. dodge:a 200 blixtnedslag i rad i FFX utan att använda emulator/savestates.
Oj, vad negativ du är. Det är väl kul att folk gillar utmaningar 😊
Oj, vad negativ du är. Det är väl kul att folk gillar utmaningar 😊
Vilken utmaning är det personen nyheten handlar om har klarat? Vilken specifik achievement är det som är svår att klara?
Vilken utmaning är det personen nyheten handlar om har klarat? Vilken specifik achievement är det som är svår att klara?
Det finns 15 olika kortlekar (decks) . Du måste klara spelet på alla svårighetsgrader (6 svårighetsgrader tror jag) med alla decks. Du måste dessutom använda alla jokrar (150 st) i en vinnande run på svåraste svårighetsgraden (inte alla i en enda run förstås).
Plus att en del jokrar är svåra att överhuvudtaget låsa upp, exempelvis en som kräver att du fått 100 000 000 poäng på en enda hand.
Visst att det krävs mycket tid men det krävs att man verkligen vet hur man spelar också.
Det finns 15 olika kortlekar (decks) . Du måste klara spelet på alla svårighetsgrader (6 svårighetsgrader tror jag) med alla decks. Du måste dessutom använda alla jokrar (150 st) i en vinnande run på svåraste svårighetsgraden (inte alla i en enda run förstås).
Plus att en del jokrar är svåra att överhuvudtaget låsa upp, exempelvis en som kräver att du fått 100 000 000 poäng på en enda hand.
Visst att det krävs mycket tid men det krävs att man verkligen vet hur man spelar också.
Tror att man måste klara alla specialutmaninfar också (särskilda uppsättningar decks+jokrar, lite specialregler), t ex vinna utan helt utan jokrar.
Det är defintivt en utmaning. Den enda som blir "dum" är att klara med alla jokrar, eftersom det till viss del är beroende av slump att få tag i jokern. Men sköter man sin ekonomi så borde man ha gott om pengar att rerolla med i sista butiken å andra sidan.
Jag har klarat den. Tog sinnessjuka timmar i anspråk. Vet dock inte exakta timmarna då jag spelade på Android och där ser man inte timmar (vad jag vet).
100 000 000 på en hand är småpotatis när man spelat ett tag
Tror jag har 2 700 000 000 000 000 000 000 000 000 som rekord