De snyggaste packeteringarna någonsin från vilket "brand" som helst.

Avstängd
De snyggaste packeteringarna någonsin från vilket "brand" som helst.

Den jag alltid sparat och är på "display" är en liten plåtlåda, Gillar allt med den. Att det inte är plast, färgvalen. Att jag alltid blir lite imponerad av designen trots att jag sett den tusentals gånger..

Korta, långa, små, stora, fyrkantiga, runda.. All goes - packeteringen och presentationen av varan är det som gäller.

Avstängd

Saknar fortfarande Raider

Avstängd
Skrivet av B3RRY:

Saknar fortfarande Raider
<Uppladdad bildlänk>

ja..snygga! Den röda fonten på det guldfärgade

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd
Skrivet av alias:

ja..snygga! Den röda fonten på det guldfärgade

Japp guld har något. Ettan lössnus är en annan favorit

Avstängd
Skrivet av B3RRY:

Japp guld har något. Ettan lössnus är en annan favorit
<Uppladdad bildlänk>

Ja den är snygg! Minns den äldre modellen med plåtlock.

Flakmonkey

Alltid gillat den här

Avstängd

Den här lilla rackaren gillar jag också. Kanske små plåtförpackningar är min grej..

Bäst före 1999...

Avstängd

Mmm, blir ju lite sugen nu, en klassiker. Även den fanns ju i en plåtversion förr. Kanske fortfarande?

Avstängd

Kanske inget speciellt men gillar ändå den här förpackningen:

Färgerna ser kul och inbjudande ut. Gillar även innerlådan gjord av recyclad tjock kartong med print på sidorna. + som en nice touch, syns inte här dock, ett handtag för att bära det hela. Estetiskt tilltalande + väl förpackat med extra detaljer.. Top notch enligt mig

Medlem

signatur

Konsolgubbe

Avstängd

Absolut, vackert! En lager dessutom:) Annars kan jag se en influx av IPA incoming..

Avstängd

En liten "tävling i tävlingen" finns så många fruktansvärt fula dosor snus nuförtiden, vill inte ens ha de liggande på bordet då bara åsynen av dem triggar mig. Det här är dock inte en av dem: Ganska snygg och "clean", inget som jag behöver gömma undan för att inte trigga mina kräkreflexer som med så många andra dosdesigner..

Avstängd

En lite söt förpackning (återigen i plåt) som en gång var fylld med godis. Sen dess har tjänat som askkopp på oräkneliga picknickar i framförallt Tantolunden..

Medlem

Design: Olle Eksell

Avstängd

JA, wow. Snyggt! Ögon cacao!:)
Tyvärr hur mycket jag än inte vill det så ser det ut att design skillsen går åt helt fel håll.

Avstängd

Nej, vinet var inte jättegott, men flaskorna var super om man är en kattmänniska.
Kanske de fortfarande finns kvar men sista gången jag köpte dem var för över tjugo år sedan. Snarare trettio ärligt talat. Har dock sparat två flaskor.. Finns minnen förknippade med dem..

Allt vad man kan vilja ha från en förpackning.., tänk er dessa med en kork på oöppnade tillsammans med den ni älskar.

Avstängd

När "karins lasagne" får fler upvotes än min "antika" Läkerol post.. Då vet man att man gjort något fel. LOL

Avstängd

Inte den snygggaste packeteringen någonsin beroende hur man ser på det men så är det ju Sennheiser och en av deras lower end lurar,, kanske den ärligaste dock. Sennheiser behöver inte låtsas.Tycker dock den enkla simpla packeteringen är något som fler skulle försöka eftrerlikna. Speciellt de som inte riktigt har täckning för sina claims..

Avstängd

Jag vet inte men minimalistiskt, snyggt, cleant.

Gillar det pixelerade typsnittet.
(riktigt bra lurar btw)

1
Skriv svar