Geoff Keighley och Hideo Kojima visar Death Stranding 2 på söndag/måndag

Robot
Geoff Keighley och Hideo Kojima visar Death Stranding 2 på söndag/måndag

Med en livedemonstration av spelet och paneldiskussioner.

#Death-stranding-2, #Kojima-productions

Medlem

Så peppad. Ett av få dag 1 köp för min del.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Så peppad. Ett av få dag 1 köp för min del.

Precis samma här! Pepp deluxe😃👍👍.

Medlem

Sjukt taggad är man! Sitter o dreglar här! 😆

Inaktiv

Måste orka mig igenom ettan. Har sååå svårt att orka bry mig om mikrohanteringen av min inventory inför uppdrag så jag ger upp på spelet. Men fan det är bara rawdogga skiten så jag får det gjort.

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Måste orka mig igenom ettan. Har sååå svårt att orka bry mig om mikrohanteringen av min inventory inför uppdrag så jag ger upp på spelet. Men fan det är bara rawdogga skiten så jag får det gjort.

Samma här, är inte heller färdig med första. Jag hoppas dom gör det lite bättre i nästa spel.

Medlem

Jag tänker inte se något i förväg, vill bli överraskad när jag spelar 😁

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Har sååå svårt att orka bry mig om mikrohanteringen av min inventory inför uppdrag så jag ger upp på spelet.

Skrivet av nils45:

Jag hoppas dom gör det lite bättre i nästa spel.

Vad var det som var jobbigt med inventorydelen?

Inaktiv
Skrivet av gorbatjov:

Vad var det som var jobbigt med inventorydelen?

Man vet inte vad man behöver ha med sig då man inte vet hur terrängen ser ut eller vad för utmaningar man möter på vägen. Jag vill inte prova mig fram. Det behöver man inte göra i Mario eller Doom.

Medlem

Kommer nog inte kolla men hoppas detta trollbinder lika hårt som ettan gjorde. Förköpt o redo!

signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Man vet inte vad man behöver ha med sig då man inte vet hur terrängen ser ut eller vad för utmaningar man möter på vägen. Jag vill inte prova mig fram. Det behöver man inte göra i Mario eller Doom.

Ok. Jag tyckte det var en stor del av charmen men fattar om man inte orkar pyssla med det varje gång.

1
Skriv svar