Black Ops 7 kan komma till Switch 2, antyder Activision
Microsoft har lovat tio år med CoD-spel till Nintendo-konsol.
#activision, #black-ops-7, #call-of-duty, #nintendo, #switch-2
6an är nog bland de tråkigaste spel jag någonsin spelat. Allt kändes bara halvdant så det är nog sista COD jag köper.. Så länge dom inte gör nåt helt insane med nästa
Singleplayer-campaignen va väl rätt okej ändå?🤷🏻♂️
Det är ju mestadels samma samma samma, sätt in ny skurk bara i varje med tanke hur många dem mjölkat ur justnu.
Spela spel är kul ibland.
Det är ju mestadels samma samma samma, sätt in ny skurk bara i varje med tanke hur många dem mjölkat ur justnu.
Det är ju dock det som 6an inte var, utan det v ar en hel del variation med stor skillnad från tidigare CoD-spel. Sedan är det ju såklart ändå i grunden ett militär FPS och där i blir väl variationen kanske inte jättestor.
Hahaha, har de verkligen redan gjort 6 (!) stycken Call of Duty-spel med undertiteln "Black Ops"?
Jag fattar inte att folk inte tröttnat på den här serien än.
Tvärtom, det var ett av de största spelen 2024 och slog något rekord för serien. Förstår att de satsar på black ops.
Den hade ett par banor jag tyckte var okej, men dom två väger inte upp för en prislapp på mer än ett par hundralappar i min mening. Men smaken är som tur är som baken. annars hade vi fått mkt enformiga spel, filmer etc
Hahaha, har de verkligen redan gjort 6 (!) stycken Call of Duty-spel med undertiteln "Black Ops"?
Jag fattar inte att folk inte tröttnat på den här serien än.
Första Black Ops släpptes 2010, snart 15 år sedan.
Är det inte troligt att spelarebasen har hunnit genom demografiska förändringar under dessa 15 års tid?
Att spelen fortsatt sälja indikerar att Call of Duty: Black Ops bjuder på en formula som människor över generationer gärna spelar. "One More Time"
Mer än okej! 😎😎😎😎
Tvärtom, det var ett av de största spelen 2024 och slog något rekord för serien. Förstår att de satsar på black ops.
Precis, inget sålde väl bättre till Playstation 5 under 2024 än Black Ops 6? Black Ops 7 tycks vara förlagt i Modern Warfare tid.
"If it ain't broke, don't fix it."
Precis, inget sålde väl bättre till Playstation 5 under 2024 än Black Ops 6? Black Ops 7 tycks vara förlagt i Modern Warfare tid.
"If it ain't broke, don't fix it."
Jo, exakt. Lite framtid kan bli skoj.