Världens bästa vapen – 32-delsfinaler (del 1 av 2)
Holy Hand Grenade! Första delen av 32-delsfinalerna är avgjord.
Frågan är vad som väger tyngst.
Frustrationen och hatet över ett jävla blåskal i röven när man är på upploppet på sista varvet, eller skadeglädjen när man screenpeekar lite och väljer att dra iväg sitt Blå skall precis när polaren körde om och blev etta?
Själv tenderar jag att bli skjuten mer av blå skal än jag skjuter blå skal, så jag hatar dem, men det går ju inte att förneka att det finns en viss skadeglädje inblandad.
Heja Blåvitt
Eftersom jag vet allt så tippar jag finalen redan nu: Master Sword Vs Crowbar.
Kan va orosmoln i periferin då många säkert är för färska för de spelen och röstar på CS/Halo-tjaffs.
Hörs Hej! ❤️
Följer man grenarna i trädet ser man att de två kommer mötas i kvartsfinal om båda går vidare. Så jag (som också vet allt) kan säga att du har fel. Puss! 😀
Följer man grenarna i trädet ser man att de två kommer mötas i kvartsfinal om båda går vidare. Så jag (som också vet allt) kan säga att du har fel. Puss! 😀
Det går in in en klausul där, så att just de två kan mötas.
Vilka tror(vet) du kommer i final?
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Eftersom jag vet allt så tippar jag finalen redan nu: Master Sword Vs Crowbar.
Kan va orosmoln i periferin då många säkert är för färska för de spelen och röstar på CS/Halo-tjaffs.
Hörs Hej! ❤️
Crowbar och Master Sword kom högt förra gången.
Går ju i princip sätta pengar på att allt nintendo relaterat går vidare trots att vissa av grejerna inte ens bör anses vara vapen.
Senast så fanns endast ett vapen från Nintendo i toppen inom samtliga kategorier (Master Sword).
https://www.fz.se/forum/trad/433402-basta-spelvapen-ar-avgjor...
Ännu en dag i paradiset.
Bra vapen men.... fordon? Ett fordon är väl inte ett vapen (om man inte krockar såklart).
Kommer aldrig rösta på ett fordon i denna tävling.
Men!
Jag föreslår härmed nästa (nästnästa?) turnering:
Bästa fordon!
Då är frågan om Witcher 3s Roach får vara med. Kan en häst vara ett fordon?
Roligt med en efterlängtad turnering! Bra att ni väntade med detta iom skolskjutningen tidigare i år
Master sword kommer säkert gå vidare alldeles för långt i mitt tycke. Vapnen från Worms, Doom/Quake/Unreal (ja, jag bantar ihop dessa till en) och Half Life-världen är nog bäst egentligen. Åtminstone bättre än Nintendos vapen. Nintendo har andra kvaliteter som kan prisas.
Rörbomben hade man mycket kul med i ungdomens glada dagar! Och allt Worms-relaterat ligger mig också varmt om hjärtat, bananbomben hade varit en värdig vinnare för hela rubbet.
Kanonen från serious sam är ju jävligt fet och unik. Men annars har också serious sam en riktigt fet, kanske den fetaste av alla miniguns inom spel.
Shock Rifle är ett coolt vapen... äh, fan det finns massa coola vapen.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Pfft. Som om något skulle slå bubblorna... Finns ju inte på kartan. Bubblar Siegetanken upp i brygga så den åker upp och exploderar Kiroven.
Blublub!
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Big Bertha i Total Annihilation - ljudet och förödelsen
Golden Gun i Goldeneye till N64 - oneshottade allt
Sword of Khaine i Total Warhammer II och III - Gör ägaren nästintill odödlig och helt livsfarlig
Key Blade I Kingdom Hearts (kanske inte bäst men kanske mest ikoniska vapnet?)
Rivers of Blood i Elden Ring första veckorna efter release, det var sjukligt OP.
Kar98k i PUBG första halvåret efter Early Access releasen - oneshottade typ allt utom fetaste skyddsvästen i magen.
Ouch. Såg precis att det blir Prod vs Banana Bomb redan i första omgången på andra sidan. Ska man rösta på det ultimata förnedringsvapnet eller den mytomspunna banana bomb man alltid höll tummarna för att få i weapon drop, och i de sällsynta fall man fick en så slösade man bort den för att man var så stressad när man väl skulle kasta den.