Fråga kring PS4 med spelbart "PT" demo installerat

Medlem
Fråga kring PS4 med spelbart "PT" demo installerat

Tjosan

Jag är lite sugen på att försöka hitta en PS4a med det beryktade PT demot installerat.

Är det nån mening att ens försöka? Jag kan tänka mig att det inte finns alltför många kvar.

Nån som har ett hum om vad det skulle kunna kosta sådär mellan tummen och pekfingret? Jag kunde inte hitta några sålda enheter på tradera (med brasklappen att jag inte är välbekant med tradera).

signatur

Jag har en med det installerat. Skulle den vara dyrare än en utan? Kan kolla med sonen om han behöver ha det kvar, annars kan du få köpa det. Ska bara lyckas komma på hur man för över GTA5 progress från ps4 till ps5…

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Nä det har nog lugnat sig lite sen det begav sig. Jag kommer bara ihåg att det var en himla kommers när Konami avlistade det från PS Store.

Oavsett så är det nåt jag bara klurar på just nu. Var mest nyfiken på hur det ser ut så här några år senare.

Men det låter ju hoppfullt att det inte skulle kosta skjortan.

Tack för svaret.

signatur
Skrivet av Gortie:

Nä det har nog lugnat sig lite sen det begav sig. Jag kommer bara ihåg att det var en himla kommers när Konami avlistade det från PS Store.

Oavsett så är det nåt jag bara klurar på just nu. Var mest nyfiken på hur det ser ut så här några år senare.

Men det låter ju hoppfullt att det inte skulle kosta skjortan.

Tack för svaret.

Jo, jag såg att de blev ”hypade”. Fattade aldrig riktigt varför då demot var riktigt kort och inte speciellt bra.
Läste också att det inte gick att spela mer. Ska testa när jag kommer hem.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Berätta hur det går. Om det är ospelbart så är det ju inte mycket mer att tänka på.

signatur
Medlem

Om man laddade ner det när det fanns tillgängligt så man fortfarande har det i sitt biblioteket så går det att ladda ner igen med en proxy-metod. Jag har själv gjort det två gånger, senast 2020 tror jag. Funkar dock inte på PS5.

Medlem

Fattade aldrig riktigt hypen kring P.T. Det var en teaser till ett sedan nerlagt Silent Hill-spel med Hideo Kojima Guillermo Del Toro bakom spakarna. Det var absolut lovande som en teaser men så fantastiskt var det inte. Antar att de är mystiken och habegäret till att äga något som försvann och aldrig kommer tillbaka som gör P.T. så lockande?

Medlem

Typ.

Jag vandrade igenom det en gång back in the day och tyckte det var helt ok.

signatur
Medlem

Funkar alltid att skaffa en ps4a med cfw på och lägga in spelet annars.

1
Skriv svar