9 maffiga minuter från Mafia: The Old Country

Robot
9 maffiga minuter från Mafia: The Old Country
Medlem

Vet inte vad det är, men det ser riktigt tråkigt ut, vet inte om det är just tiden eller platsen det utspelar sig på.

Hade hellre haft murica.

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av JerkerRaner:

Vet inte vad det är, men det ser riktigt tråkigt ut, vet inte om det är just tiden eller platsen det utspelar sig på.

Hade hellre haft murica.

Det fanns en anledning till att de flyttade.

Medlem

Ser väldigt trevligt ut.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det ser väldigt... gjort ut, eller? Jag vet att tanken är att det ska påminna mer om ettan och tvåan än trean, men det behöver ju likväl tillkomma lite ny spelmekanik. Allt jag såg här har man ju gjort i otal andra spel med (och ofta med, vad det verkar, bättre feedback från spelet). Vi får väl se. Hoppas det blir kalas, i alla fall.

Avstängd

Är inte alls taggad på settingen och det ser ärligt talat blekt ut. Mafia Remaken från 2020 ser bättre ut.

signatur

SpaceX-fantast, och Tesla-nörd. Ni hittar mig i SpaceX-tråden.

*Jag skriver detta meddelande via Starlink*

Medlem

iinstallerar mafia 2 definitive edition diiiirekt. Ska ha old country omedelbart när det släpps!

signatur

//monster

Medlem

Jag tror att det här spelet kan bli vändningen för den här spelserien. Det kan inte bli sämre än mafia 3 iaf.

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1TB

Medlem

Snacka om vattendelare. Vissa tycker det ser ut som ett PS2 spel och vissa är överhypade. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig.

Skärmdumpsmästare
Skrivet av JerkerRaner:

Hade hellre haft murica.

Ja, det känns lite för gammaldags för att riktigt fånga mitt intresse på nåt sätt. Jag hade gärna sett att serien hade fortsatt hoppa framåt i tiden till 90- eller 00-talet. Ett Mafia-spel i samma tidsepok som Sopranos hade varit riktigt jävla fett, men man får väl bara fortsätta vänta och drömma.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Ettan var en diamant, resterande är... hemska.

Slaget: Team FZ

Kastar ett mynt på grus/gräs, fienden hör de direkt. Men den hör inte när man rör sin revolver eller fotsteg, undra vilka spel som har den funktionen?...

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Kastar ett mynt på grus/gräs, fienden hör de direkt. Men den hör inte när man rör sin revolver eller fotsteg, undra vilka spel som har den funktionen?...

Smyg i spel fungerar typ alltid väldigt orealistiskt och ologiskt. Det hade antagligen blivit svårt att få till det om det var realistiskt.

Medlem

Blir ett köp direkt ser awesome ut.

Medlem

Ser trevligt ut, blir ett köp helt klart

signatur

// ZewstoR \\
Xbox Series S
Playstation 4 Pro

Medlem

Kan bli väldigt bra det där. Men är samtidigt lite försiktigt skeptisk, då det ser ut som att man spelat det förut femtielva gånger. Nu är det bara 9 minuter vi får se, så förhoppningsvis blir det mycket mer variation i övrigt.

Medlem

Kan nog vara kul att spela igenom när det dyker upp på någon rea. Hoppas verkligen filmen spelas på easy, AIn imponerande inte iaf

Medlem

Kommer nog köpa det oavsett men jämför man det med 1ans remake så ser det inte lika bra ut, kanske för miljön är tråkigare t.ex. bilkörningen utan andra fordon, poliser och liknande. Antar det blir så när man är ute på landet och inte i en stad men den delen såg inte alls rolig ut.

signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Ser inte jättebra ut.
Gillar ettan och tvåan så kommer testa det i alla fall.

Medlem

Spelet ser noice ut men ryktena säger det är runt 13 timmar långt. Det är ren skandal och något dom kommer losa på. 2025 och dom gör ett 13 timmars spel smh.

Aldrig jag skulle paya 550kr för 13 timmars spel, så blir dessvärre pass.

Medlem

Jag tycker att det ser ut precis som jag hade tänkt mig, som remaken av första spelet men i en annan miljö och annan tid. Jag kommer att spela, gillar serien. Mer linjär action åt folket!

Skrivet av Hoffa:

Spelet ser noice ut men ryktena säger det är runt 13 timmar långt. Det är ren skandal och något dom kommer losa på. 2025 och dom gör ett 13 timmars spel smh.

Aldrig jag skulle paya 550kr för 13 timmars spel, så blir dessvärre pass.

Alla spel behöver ju inte vara 30+ upplevelser. En tight linjär story på 13 timmar lockar mig. Kul med något där man vet vad man får och de inte går on and on and on tycker jag.

Medlem
Skrivet av VilleEricson:

Jag tycker att det ser ut precis som jag hade tänkt mig, som remaken av första spelet men i en annan miljö och annan tid. Jag kommer att spela, gillar serien. Mer linjär action åt folket!

Alla spel behöver ju inte vara 30+ upplevelser. En tight linjär story på 13 timmar lockar mig. Kul med något där man vet vad man får och de inte går on and on and on tycker jag.

Älskar stora spel som ja verkligen kan dyka i och fördjupa mig i! Men de ser jäkligt bra ut så passar på det vid fullpris.

Men för er som gillar lite korta spel med bra gameplay och story så är jag glad för er skull, för det är nog top notch 😃👍

Medlem

Ettan vad magnifik och tvåan helt ok. Trean är dynga och tyvärr ser detta inte bättre ut. Sorgligt men sant

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Sjukt trött på den här myntgrejen i spel.

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Project zomboid

1
Skriv svar