Rivals visar hur usel designen var i Avengers

Rivals visar hur usel designen var i Avengers

Avengers fick med all rätt en stor slev kritik när det lanserades, och efter många försök att göra spelet bättre. Själv himlade jag kraftigt med ögonen redan när man med Hulken sprang längs den attackerade bron i spelets inledning i vad som enklast beskrivs en rak korridor. Trots det fick du stora utmarkerade ytor som visade att här ska du minsann hoppa.

Men ett av de största problemen var så klart den usla karaktärsdesignen. Nu har någon laddad upp en video på Youtube där karaktär för karaktär jämförs sida vid sida med hjältarna från Marvel Rivals.

Det blir inte tydligare än i fallet med Black Panther...

Medlem

Tyckte aldrig karaktärerna i Avengers var så illa. Men Rivals är ju klart bättre.
Ett beat em up mot AI i Rivals art-stil, det hade varit nåt.
Har ju drömt om att få spela Iron Man under Chitauri attacken från första Avengers och bara röja.

Skrivet av ValleyCountryFlash:

Själv himlade jag kraftigt med ögonen redan när man med Hulken sprang längs den attackerade bron i spelets inledning i vad som enklast beskrivs en rak korridor. Trots det fick du stora utmarkerade ytor som visade att här ska du minsann hoppa.

Alltså det var ju tutorialen, så inte så konstigt.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Skrivet av HiRoller:

Ett beat em up mot AI i Rivals art-stil, det hade varit nåt.
Har ju drömt om att få spela Iron Man under Chitauri attacken från första Avengers och bara röja.

Alltså det var ju tutorialen, så inte så konstigt.

Verkligen. Marvel warriors hade stått högt på min önskelista.

Visst det var tutorial, men designen på banorna blev inte bättre. Redan där stod det klart hur otroligt övertydligt Avengers tänkte vara med spelaren.

Medlem

Här har vi bevis för att Kina (NetEase) gör bättre Marvel-spel än Amerikaner.

Bättre vi gör alla Marvel-filmer i Kina med!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Releasehästryttare
Medlem

En har tråkig design och den andra är över designad.

1
Skriv svar