Säsong 3
Attans jag som trodde starkt på Shadow Labyrinth... Där rök nog mina chanser under denna säsong.
Som tur är har min egen hype inför spelet inte minskat alls, tycker det ser lika intressant ut fortfarande
Känns väldigt luddigt med när spelen blir låsta. Visst, reglerna säger ”en till två dagar efter release, eller efter ett stort antal recensioner.” Men det är väldigt vagt. Robocop fick vänta ett bra tag, stått och stampat på nästan samma antal recensioner sen fredags. Men Shadow Labyrinth låstes innan releasedagen ens var över samtidigt som det fortsatte rassla in recensioner, såpass många att Open Critic betyget ändrats både en och två gånger.
Varför sådan stress med att låsa spel? Blir spännande att se vad som ändras till säsong 4. För jag förutsätter att det blir en säsong 4
Fortsätter klättringen uppåt, efter två mediokra gissningar och fempoängare i runda två och tre. Kommande spel blir vääääldigt intressanta.
Har Tripwire tagit åt sig av kritiken tillräckligt för att rädda Killing Floor 3 från sågen? Har kritikerna tröttnat på Souls-receptet än?
när lades Robocop in? missade att gissa på den jäkeln
Robocop har varit där hela tiden och jag tror det gäller alla spel? Gissade på den när säsongen startade iallafall.
Robocop har varit där hela tiden och jag tror det gäller alla spel? Gissade på den när säsongen startade iallafall.
tack! måste helt missas, skyller på ölen
Plats 21 just nu. Grämer mig över att jag var sen i starten och missade Tony Hawk. Satte 60 på Drag x Drive så det ser bra ut men GoW och MGS är svåra tycker jag.
Roligt tävling!
Ja det är frågan vad skribenter tycker om remakes/remasters helt enkelt. Bägge blir nog bra och är bra spel i grunden så det ska mycket till för att betygen ska bli låga. Väl?
Ja det är frågan vad skribenter tycker om remakes/remasters helt enkelt. Bägge blir nog bra och är bra spel i grunden så det ska mycket till för att betygen ska bli låga. Väl?
Hade de gjort som Halos Masterchief collection med GoW hade höga betyg känts givet men jag tänker jag att ettan känns lite gammalt även utöver det estetiska. Snake eater har jag inte ens spelat men det verkar väldigt bra.
Mellan plats 50-60 blev det de första två säsongerna, och det verkar hålla i sig denna också. Riktigt svag start på säsongen för min del, räddad från total katastrof med 10-poängare på Ninja Gaiden och Killing Floor. Gissar högt på Gears och MGS och håller tummarna att jag kan klättra och slå personligt rekord!