Medlem

Oj top 100 ändå! Vetifan hur jag lyckats med det.

Tog mig en bit in på topp 100 nu iaf, bara två poäng ifrån på Darth Pacman. Förra säsongen vet jag inte om jag var ens topp 300, med alla nollor jag tog...

Betydligt bättre insats den här gången.

Medlem

Attans jag som trodde starkt på Shadow Labyrinth... Där rök nog mina chanser under denna säsong.

Medlem

Jag hoppade från 300 nåntibg till 100 nånting hurrah!

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Attans jag som trodde starkt på Shadow Labyrinth... Där rök nog mina chanser under denna säsong.

Som tur är har min egen hype inför spelet inte minskat alls, tycker det ser lika intressant ut fortfarande

Sjukt att vara i ledning så här långt in.
Trodde det var kört efter de sensate spelen.
Men min magkänsla som jag använde på alla spelen håller än så länge.
Kommer inte ändra nått så får vi se hur långt det räcker
Lycka till allihop \m/

Medlem

Noll poäng på Shadow Labyrinth, jag gissade för högt och hoppade från plats 60 till 244. GAH, det såg ju ut som ett såntdär jävla (skit)spel som kritiker i 99 fall av hundra ger glädjebetyg till. Nu tänker jag gå på magkänslan i fortsättningen istället för att vara taktisk.

Medlem

10 poäng hela tiden . Andra halva av säsongen känns väldigt tveksam många spel som kan sluta hur som helst, som Drag x Drive kan få allt i från 66-90 .

Fragtjuv

Nej, det här säsongen känns körd. Jag har varit alldeles för snäll med mina gissningar så här långt.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

när lades Robocop in? missade att gissa på den jäkeln

Medlem

Känns väldigt luddigt med när spelen blir låsta. Visst, reglerna säger ”en till två dagar efter release, eller efter ett stort antal recensioner.” Men det är väldigt vagt. Robocop fick vänta ett bra tag, stått och stampat på nästan samma antal recensioner sen fredags. Men Shadow Labyrinth låstes innan releasedagen ens var över samtidigt som det fortsatte rassla in recensioner, såpass många att Open Critic betyget ändrats både en och två gånger.

Varför sådan stress med att låsa spel? Blir spännande att se vad som ändras till säsong 4. För jag förutsätter att det blir en säsong 4

Medlem

Spännande det här, trots en nolla så är jag på 14e plats!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Helvete vad jag dalar. Började bra meeeen.
10 poäng
10 poäng
1
0
0

Trodde än Brobocop skulle fixat upp sig lite då.många ändå gillar delar av originalet. Men 82 var uppenbarligen optimistiskt.

Fortsätter klättringen uppåt, efter två mediokra gissningar och fempoängare i runda två och tre. Kommande spel blir vääääldigt intressanta.

Har Tripwire tagit åt sig av kritiken tillräckligt för att rädda Killing Floor 3 från sågen? Har kritikerna tröttnat på Souls-receptet än?

Medlem

Den här säsongen är verkligen inte bra, nytt bottenrekord i både gissning och resultat, är på tok för snäll i mina gissningar. Ska man in o såga de spel som är kvar så man kanske får några poäng...

Medlem
Skrivet av Patsy:

när lades Robocop in? missade att gissa på den jäkeln

Robocop har varit där hela tiden och jag tror det gäller alla spel? Gissade på den när säsongen startade iallafall.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Robocop har varit där hela tiden och jag tror det gäller alla spel? Gissade på den när säsongen startade iallafall.

tack! måste helt missas, skyller på ölen

Medlem

Tillslut kom Robocop-resultatet in och resultatet blev en poäng ifrån för fjärde (!) gången den här säsongen. Från plats 175 i första säsongen till plats 57 i andra och nu femte plats. Jag verkar lära mig nåt iaf.

Medlem

Hur många är med och gissar? Jag undrar om jag ligger sist med mina 11 poäng plats 342 tror jag

Medlem

Plats 21 just nu. Grämer mig över att jag var sen i starten och missade Tony Hawk. Satte 60 på Drag x Drive så det ser bra ut men GoW och MGS är svåra tycker jag.

Roligt tävling!

Medlem
Skrivet av boneless:

Plats 21 just nu. Grämer mig över att jag var sen i starten och missade Tony Hawk. Satte 60 på Drag x Drive så det ser bra ut men GoW och MGS är svåra tycker jag.

Roligt tävling!

Ja det är frågan vad skribenter tycker om remakes/remasters helt enkelt. Bägge blir nog bra och är bra spel i grunden så det ska mycket till för att betygen ska bli låga. Väl?

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Ja det är frågan vad skribenter tycker om remakes/remasters helt enkelt. Bägge blir nog bra och är bra spel i grunden så det ska mycket till för att betygen ska bli låga. Väl?

Hade de gjort som Halos Masterchief collection med GoW hade höga betyg känts givet men jag tänker jag att ettan känns lite gammalt även utöver det estetiska. Snake eater har jag inte ens spelat men det verkar väldigt bra.

Skribent

Mellan plats 50-60 blev det de första två säsongerna, och det verkar hålla i sig denna också. Riktigt svag start på säsongen för min del, räddad från total katastrof med 10-poängare på Ninja Gaiden och Killing Floor. Gissar högt på Gears och MGS och håller tummarna att jag kan klättra och slå personligt rekord!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

123
Skriv svar