Krafton köper upp Eleventh Hour Games och Last Epoch
"Krafton har nyligen legat under luppen för hur de behandlat utvecklarna av Subnautica 2 och velat styra spelets utveckling."
Detta är missinformation.
Nja, de har ju granskat för hur de har behandlat dem. Även om det sedan visat sig vara oklart vem som var sanningen på sin sida. Men det har helt klart varit Krafton som behöver bevisa att de agerat i spelarnas och spelets bästa.
Nja, de har ju granskat för hur de har behandlat dem. Även om det sedan visat sig vara oklart vem som var sanningen på sin sida. Men det har helt klart varit Krafton som behöver bevisa att de agerat i spelarnas och spelets bästa.
Den här typen av vaga, negativa påståenden utan någon som helst källa eller förklaring är precis vad man förväntar sig av ett ilsket inlägg på twitter, inte i en nyhetsartikel på en etablerad spelsida.
Artikelförfattarens uppgift är väl att informera läsaren om vad som har hänt, inte bara att slänga ur sig en insinuation för att smutskasta? Om det finns en historia här, berätta den. Annars känns det här bara oprofessionellt.
"Krafton har nyligen legat under luppen för hur de behandlat utvecklarna av Subnautica 2 och velat styra spelets utveckling."
Detta är missinformation.
Att de legat under luppen är "missinformation"? Tycker mig ha läst om det lite överallt.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Den här typen av vaga, negativa påståenden utan någon som helst källa eller förklaring är precis vad man förväntar sig av ett ilsket inlägg på twitter, inte i en nyhetsartikel på en etablerad spelsida.
Artikelförfattarens uppgift är väl att informera läsaren om vad som har hänt, inte bara att slänga ur sig en insinuation för att smutskasta? Om det finns en historia här, berätta den. Annars känns det här bara oprofessionellt.
Det ligger två stycken artiklar direkt under där man kan läsa mer om bråket. Det finns ingen anledning att gå igenom allt igen här, men det är en nyhet om att de köper en ny studio och då kan deras bråk med annan dito vara värd att nämna.
De har redan berättat den…kanske du missade den artikeln?
Detta känns för närvarande dåligt, men enbart pga att vi ej känner till mer om Subnautica 2. Last Epoch är ett av de spel som för närvarande tilltalar mig mest och som ARPG det enda jag spelar, så det vore tråkigt för min del ifall det innebär negativa förändringar för EHGs vision.
Tiden får utvisa det, helt enkelt.
Att de legat under luppen är "missinformation"? Tycker mig ha läst om det lite överallt.
Problemet är inte legat under luppen biten, det är resten av meningen.
Sett till att vi har en ny ägare som anklagas för att ha sparkat de tre i toppen för att undvika betala ut en bonus och de tre i toppen som anklagas för att försöka släppa Subnautica 2 som EA innan de uppfyllde kraven för det, för att då få bonusen, så kan man ju tänka sig en något mindre negativt laddad beskrivning hade varit bättre tills att det blir klart vad som är sant och inte sant.
Sett till att vi har en ny ägare som anklagas för att ha sparkat de tre i toppen för att undvika betala ut en bonus och de tre i toppen som anklagas för att försöka släppa Subnautica 2 som EA innan de uppfyllde kraven för det, för att då få bonusen, så kan man ju tänka sig en något mindre negativt laddad beskrivning hade varit bättre tills att det blir klart vad som är sant och inte sant.
Fast jag ändrade meningen ganska direkt efter jag postade artikeln. Håller med om att tidigare beskrivningen var mer negativ än jag menade.
"Writer and Fighter"
Varför drar du in mig lol.
don't at me
Låter väl knappast som att Kraftons argument håller? Spelet hade väl knappast haft någon chans att nå "sales target" om det inte var redo för early access?
De lovade väl även i samband med köpet av Unknown Worlds att de skulle få "fria tyglar"?
Varför drar du in mig lol.
Drar in dig? Det är ju ett svar på din fråga.
Drar in dig? Det är ju ett svar på din fråga.
Men inte från personen jag frågade.
don't at me
Men inte från personen jag frågade.
Fast svaret var ändå inom ämnet i frågan. Så du blev inte *indragen" i något. Men visst, du ville ha svar bara från den du citerade. Din formulering var lite krokig bara.