Håriga tår-kväll – FZ Play kör Tales of the Shire!

Robot
Håriga tår-kväll – FZ Play kör Tales of the Shire!

Se streamen från klockan 18 – bästa skärmdumpen vinner forumttiel!

#fz-play, #tales-of-the-shire

Medlem

Ska bli skoj att se om det blir bättre än Gollum

Troll – skulle jag?!

Detta ser jag faktiskt fram emot... myspys. Vet att många har svårt för det estetiska, men jag tycker det är charmigt.

signatur

1# FZ Troll

Moderator

Någon form av fantasyklädsel utlovas. 😎💪🏼

Moderator
Skrivet av Majinbuu:

Måste ändå erkänna att jag har stunder när jag längtar efter Gollum.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Måste ändå erkänna att jag har stunder när jag längtar efter Gollum.

Hah såpass ändå, en av de stunderna kanske kommer ikväll
Men jo det är något speciellt med Gollum som figur...

Skärmdumpmästare
Mysigt
ELF
Medlem

Såg lite från det igår och påminner på sett och vis om ett tidigare hobbit spel som också startar i the shire. Minns dock ej vad det heter.

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Har tyvärr låga förhoppningar...men vem vet; kanske blir glatt överraskad?!

Medlem
Skrivet av JackFlack:

Har tyvärr låga förhoppningar...men vem vet; kanske blir glatt överraskad?!

Jo man ska nog ha låga förväntningar samt veta vad det är för typ spel annars kan man nog bli besviken.

Medlem

Kul, haft det på önskelistan. The Shire i verkligheten står ju på drömlistan över platser att besöka, den mysigaste arkitektoniska stilen som någonsin skådats.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av ELF:

Såg lite från det igår och påminner på sett och vis om ett tidigare hobbit spel som också startar i the shire. Minns dock ej vad det heter.

Vill minnas att jag spelat ett sådant för 20 år sedan (minst). Man fick med en demo från PC För Alla. Försökt hitta det, men osäker på vilket spel det var. Tror inte ens jag upplevde combat i demot, men minnet kan svika mig kraftigt.

Skärmdumpmästare
Skrivet av ELF:

The Hobbit var ett barndomsspel för min del när jag var 7 år gammal, kört genom det ett flertal gånger innan jag såg filmerna ^^

Moderator
Skrivet av Seveni:

Klassiker! Tack för den tillbakaresan. <3

Medlem

Hörde dig snacka om community events med en 1942 desert combat server. Såna events hade varit roliga!

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Moderator

Jag kommer nog aldrig starta detta spel igen... Men trevligt med världens bästa community som alltid!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Jag kommer nog aldrig starta detta spel igen... Men trevligt med världens bästa community som alltid!

That bad huh? Gissar på att ingen recension kommer?

1
Skriv svar