Nintendo Direct med Kirby Air Riders

Robot
Nintendo Direct med Kirby Air Riders
Medlem

Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.

Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.

Medlem
Skrivet av Danster:

Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.

Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.

Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.

Medlem

Ointressant spel för min del. Dessutom 45 min, känns overkill.

Medlem

Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Danster:

Skrivet av PGR1985:

Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.

Att Kirby Air Riders får en direct, som spel ofta får en månad innan release drygt, är inte på något sätt alls en indikation på att Prime 4 är försenat. Tvärtom har all promotion under lång tid sagt 2025 och hade det inte varit fallet längre hade Nintendo antagligen redan kommunicerat det i en tweet eller något. Nej, tvärtom är det nog ett Oktober-november-spel som får en egen direct - som många andra - månaden före, alltså september eller oktober. Det är ju inte så att Kirby omöjliggör det på något sätt.

Skrivet av kalaspuffar:

Ointressant spel för min del. Dessutom 45 min, känns overkill.

Skrivet av Waliant:

Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.

Haha ja, reagerade också på den långa sändningstiden. Finns det verkligen så mycket att säga om det spelet? Ska bli spännande att se. Måste vara väldigt mycket nytt och förändringar för att rättfärdiga det. Men känns inte som något jag kommer plocka upp i första taget, kanske om det är nedsatt på rea någon gång framöver.

Medlem
Skrivet av Danster:

Nintendo har ju gått ut extra och sagt att det ska komma i år. Vore ju en enorm tabbe att behöva dra tillbaka datumet då.

Medlem

Hoppas det är bra. Kirby Air Ride var inte bra utanför city trials och hade typ inge content

Medlem

Varför känns det som en vit mjölkhinna över hela spelet? Är det youtube?
Känns som att Switch 2 har problem med kontraster eller något.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Om man redan äger Mario Kart varför skulle man köpa detta?

Nintendo verkar ha fått slut på idéer.

Medlem
Skrivet av Romanof:

Om man redan äger Mario Kart varför skulle man köpa detta?

Nintendo verkar ha fått slut på idéer.

Det ser inte ut som Mariokart i gameplay tycker jag.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Troll – skulle jag?!

Ser ut som ett riktigt Nintendo spel... Riktigt tråkigt med andra ord... Nä passar nog bäst i sopkorgen detta. Hitta på nåt kul istället, nytt ip?

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av lonian:

Det ser inte ut som Mariokart i gameplay tycker jag.

Då ser inte FIFA 25 ut som FIFA 24 heller i så fall.

Detta skulle kunna vara ett reskin av Mario Kart.

Skribent
Skrivet av Danster:

Ns sommarspel var MK. De släpper aldrig stora spel tätt inpå varandra. Julspelet lär bli Metroid och det ger dem några månader i höst att skruva upp marknadsföring.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Waliant:

”Men för i helvete, är inget annat färdigt? Vad skall vi fylla hela segmentet med då?”

signatur

1338 - One Step Above

Såg helt underbart ut! Och även om Sakurai själv drog jämförelsen med Mario Kart... så kan nog alla se att det här inte delar många gemensamma komponenter med den spelserien. Finns till och med större jämförelser med Smash än Mario Kart.

Det är så här man skapar spel med kärlek och omsorg. Längtar till November.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

”Men för i helvete, är inget annat färdigt? Vad skall vi fylla hela segmentet med då?”

Det gav känslan av "det här kunde varit ett e-mail!" och att den kunde vara minst halverad i längd. Ganska ointressant för mig, om det inte kommer på någon stor rea (minst 45-50%) i framtiden. Såg ganska snyggt ut grafiskt i alla fall, speciellt havsbanan. Höstlövsbanan såg sådär ut, löven var väldigt pixliga upplevde jag det som. Men men. Inte direkt detaljer som styr begäret på något sätt. Mest onödiga observationer.

Medlem

Ser otroligt barnsligt ut, kommer säkert gå hem bland kidsen.

Medlem
Skrivet av Romanof:

Då ser inte FIFA 25 ut som FIFA 24 heller i så fall.

Detta skulle kunna vara ett reskin av Mario Kart.

Kan vi banna det här trollet redan? Var ju bannad från game reactor. Behöver inte ha trollet här häller

Medlem

City trial såg fantastiskt kul ut och visar att Nintendo faktiskt fattar vad som gör spel kul. Lite kul hur comments här klagar på att det ser "barnsligt" ut bara för det inte är ett generic tredje person film-spel med urtvättade färger.

Medlem
Skrivet av Tusske:

Kan vi banna det här trollet redan? Var ju bannad från game reactor. Behöver inte ha trollet här häller

Det mest effektiva är att inte svara på kommentarerna.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det mest effektiva är att inte svara på kommentarerna.

det är mer effektivft att banna

Medlem
Skrivet av Tusske:

det är mer effektivft att banna

Vad gjorde han för fel enligt dig?

Medlem

Blev lite besviken på att de inte utannonserade första spelet till NSO efter allt prat om originalet... det kunde de ju "bjuda" på?

1
Skriv svar