Nintendo Direct med Kirby Air Riders
45 minuter från det svävande racingspelet.
#kirby-air-riders, #mario-kart-world, #nintendo-direct, #switch-2
Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.
Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.
Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.
Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.
Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.
Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.
Att Kirby Air Riders får en direct, som spel ofta får en månad innan release drygt, är inte på något sätt alls en indikation på att Prime 4 är försenat. Tvärtom har all promotion under lång tid sagt 2025 och hade det inte varit fallet längre hade Nintendo antagligen redan kommunicerat det i en tweet eller något. Nej, tvärtom är det nog ett Oktober-november-spel som får en egen direct - som många andra - månaden före, alltså september eller oktober. Det är ju inte så att Kirby omöjliggör det på något sätt.
Ointressant spel för min del. Dessutom 45 min, känns overkill.
Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.
Haha ja, reagerade också på den långa sändningstiden. Finns det verkligen så mycket att säga om det spelet? Ska bli spännande att se. Måste vara väldigt mycket nytt och förändringar för att rättfärdiga det. Men känns inte som något jag kommer plocka upp i första taget, kanske om det är nedsatt på rea någon gång framöver.
Nintendo har ju gått ut extra och sagt att det ska komma i år. Vore ju en enorm tabbe att behöva dra tillbaka datumet då.
Om man redan äger Mario Kart varför skulle man köpa detta?
Nintendo verkar ha fått slut på idéer.
Det ser inte ut som Mariokart i gameplay tycker jag.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Det ser inte ut som Mariokart i gameplay tycker jag.
Då ser inte FIFA 25 ut som FIFA 24 heller i så fall.
Detta skulle kunna vara ett reskin av Mario Kart.
Ns sommarspel var MK. De släpper aldrig stora spel tätt inpå varandra. Julspelet lär bli Metroid och det ger dem några månader i höst att skruva upp marknadsföring.
"Writer and Fighter"
”Men för i helvete, är inget annat färdigt? Vad skall vi fylla hela segmentet med då?”
1338 - One Step Above
Såg helt underbart ut! Och även om Sakurai själv drog jämförelsen med Mario Kart... så kan nog alla se att det här inte delar många gemensamma komponenter med den spelserien. Finns till och med större jämförelser med Smash än Mario Kart.
Det är så här man skapar spel med kärlek och omsorg. Längtar till November.
”Men för i helvete, är inget annat färdigt? Vad skall vi fylla hela segmentet med då?”
Det gav känslan av "det här kunde varit ett e-mail!" och att den kunde vara minst halverad i längd. Ganska ointressant för mig, om det inte kommer på någon stor rea (minst 45-50%) i framtiden. Såg ganska snyggt ut grafiskt i alla fall, speciellt havsbanan. Höstlövsbanan såg sådär ut, löven var väldigt pixliga upplevde jag det som. Men men. Inte direkt detaljer som styr begäret på något sätt. Mest onödiga observationer.
Då ser inte FIFA 25 ut som FIFA 24 heller i så fall.
Detta skulle kunna vara ett reskin av Mario Kart.
Kan vi banna det här trollet redan? Var ju bannad från game reactor. Behöver inte ha trollet här häller
Kan vi banna det här trollet redan? Var ju bannad från game reactor. Behöver inte ha trollet här häller
Det mest effektiva är att inte svara på kommentarerna.
Det mest effektiva är att inte svara på kommentarerna.
det är mer effektivft att banna
det är mer effektivft att banna
Vad gjorde han för fel enligt dig?
Om du blir så provocerad av mina åsikter kanske du ska sluta läsa dem? Det vore väldigt uppskattat om du kunde sluta svara och hoppa på mig i varje kommentarsfält. Vill du mig nåt får du ta det i PM. Tack på förhand.
Och nej. Det här spelet ser fortfarande ut som ett taffligt försök till Mario Kart. Men jag antar att jag inte är målgruppen och inte alls förstår grejen. Och det är okej. Finns andra spel som jag kan spela.
Om du blir så provocerad av mina åsikter kanske du ska sluta läsa dem? Det vore väldigt uppskattat om du kunde sluta svara och hoppa på mig i varje kommentarsfält. Tack på förhand.
Och nej. Det här spelet ser fortfarande ut som ett taffligt försök till Mario Kart. Men jag antar att jag inte är målgruppen och inte alls förstår grejen. Och det är okej. Finns andra spel som jag kan spela.
Bait used to be believable
Jättetrevlig.

Som sagt. Om du vill mig nåt så får du ta det i PM. Nu hade jag uppskattat om du lade din energi på nånting annat, t ex att lära dig att stava, istället för att trakassera mig. Tack.
Jättetrevlig.
https://i.postimg.cc/NMg6f8tg/Screenshot-2025-08-19-172621.jp...
Som sagt. Om du vill mig nåt så får du ta det i PM. Nu hade jag uppskattat om du lade din energi på nånting annat än att trakassera mig.
det var du som börja med att skicka PM till mig. som man bäddar får man ligga