Nu tar vi spelhelg!

Medlem
Medlem

De blir last epoch för min del

Medlem

Fortsätter med Pathfinder: Wrath of the Righteous som jag startade förra helgen, riktigt bra, men väldigt mastigt!

Medlem

Spelar för andra helgen i rad Blasphemous. Plockade upp det på Steams sommarrea för 30 spänn ungefär. Jag har riktigt roligt. Det är ett bra metrodivania spel med en del souls element. Ett riktigt mörkt spel där man slaktar fiender på löpande band, utforskar och möter groteska bossar, har även en intressant lore enligt mig. Det var så bra att jag fixade Blasphemous II också. Kanske inte riktigt når upp till Hollow Knight men det är bra nära när det kommer till spelglädje.

Medlem

Blir Last Epoch: Season 3 (akt 10) som släppts inför denna helg. Kanske lite Baldurs gate 3 eller Rogue Trader: Lex Imperialis.

Skribent
Skrivet av DarkSvenn1002:

Dune awakening har gratis helg så ska prova det lite

Tack för tipset, tankar ner!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ska nog bli lite Star Wars Outlaws, har ett fåtal achievements för att få platinum

Medlem

Super Mario Oddyssey.

Sist jag spelade det var 2017, tänkte bara se hur de kändes på Switch 2. Blev direkt beroende av att samla månar så nu är jag fast där en stund..

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Spelar vidare och försöker avsluta Wolfenstein: the new order. Kanske kan det också bli en ny omgång av Hollow Knight för att ytterligare öka hypen inför HK: Silksong. (Som om det behövs.)

It's not a lake, it's an ocean

Siktar på att avsluta Luigi's Mansion.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Herr rygg

Sörjer fortfarande att jag klarat expedition 33.
Inte redo för ett nytt spel än😂

signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

Startade Wasteland 3 häromdagen, så det blir nog att fortsätta med det.

Körde om Wasteland 3 under semestern. Hade lika kul som första vändan. Nu spelar jag om Expiditions: Rome

Har äntligen kommit in i KCD2, efter ett uppehåll. Precis som med första spelet, så var starten så pass energikrävande och jobbig, att det tillslut inte var kul. Den energin kan jag skörda nu och köra vidare.:)

Hoppas jag tar mig till andra området innan helgen är slut.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

12
Skriv svar