Battlefield 6 – ny pc-trailer och detaljerade systemkrav

Robot
Battlefield 6 – ny pc-trailer och detaljerade systemkrav

Har din dator vad som krävs?

#battlefield-6

Medlem

Fasen så fränt!!! Vi hade superskoj i betorna. Längtar!

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem

Ser rätt gött ut. Hoppas man kan stänga av cross-play eller att man drar ner autoaim på konsollerna. Samt att man verkligen drar ner på glid-hoppa-springa COD-känslan i spelet. Vill se ett lugnare tempo än vad det var i betan.

Och det som jag alltid tjatar om - serverbrowsers och communityservrar som i BF4...

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Ser rätt gött ut. Hoppas man kan stänga av cross-play eller att man drar ner autoaim på konsollerna. Samt att man verkligen drar ner på glid-hoppa-springa COD-känslan i spelet. Vill se ett lugnare tempo än vad det var i betan.

Och det som jag alltid tjatar om - serverbrowsers och communityservrar som i BF4...

Då kommer du bli glad för dom har faktiskt gjort ändringar som kommer dra ner just det med rörelserna. För en gångs skull lyssnar dom på spelarna. Behövs inte två COD. Sen får vi hur stor skillnad det blir.

Medlem

Var riktigt imponerad av hur pass bra de hade optimerat spelet i betan.
Mitt 3060 Ti har på senaste tiden legat bland min kraven på nya spel, men här lyckades jag ligga stabilt på 130-140+ Fps på 1440p Ultrawide

Medlem

min gamla 1070gtx med 8gb i sig dög för fsr performance mode och automatic medium grafik typ. men dom med bättre flyt hade klar fördel mot mig. slaktade hel del ändå

signatur

//monster

Medlem

Semester Fredag / Måndag / Tisdag. Här ska det spelas!

signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus ROG Astral GeForce RTX™ 5080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Snälla systemkrav, oktober kommer bli så skoj

Medlem

Riktigt bra nyheter, Battlefield is back.

signatur

Love, Dedication and Aim.
www.unforgottenlive.com

Medlem

Precis fått hem nya delarna så ska bygga dator i helgen! Min Nuvarande är 4690k och ett rx 580..

Byter upp mig till en 9800X3D och ett rx 9070. Dessutom byter jag skärm från 1080p 120Hz TN till 1440p 280Hz IPS.

Har inte köpt nya spel på flera år för har inte varit lönt men nu jäklar! 😈

signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Lustigt med hårdvarukrav numera.

BF6 betan flöt på ganska bra på min 10 år gamla Titan X och min 12-år gamla i7-4960X.

Sedan är ju frågan om TPM 2.0 kravet verkligen stämmer. Har det tillkommit efter Betan eller missförstår de hur Secure Boot fungerar och bara antagit att den behöver TPM 2.0?

Medlem
Medlem
Skrivet av Npcjägaren:

2042 reskin

Nytt konto enbart för att hata på BF6. Vad driver dig?

signatur

I shall take your position into consideration.
Well...it seems your terms...are not acceptable

Medlem
Skrivet av Sarky:

Nytt konto enbart för att hata på BF6. Vad driver dig?

Kanske är anställd på Activision Blizzard... 😑

signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Npcjägaren:

2042 reskin

bs.

signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Npcjägaren:

2042 reskin

Call of fortnite släpps även i år där ni kan spela samma spel om och om igen.

Min datormaskin nosar på ultra och rullar det minst lika fint som i betan så kommer det funka finfint! Är riktigt peppad 🙏

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av Npcjägaren:

2042 reskin

15 inlägg i forumet, varav nästan alla är en variation på detta inlägg.

Medlem
"Protected by Javelin Anticheat"

signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Inte spelat BF sen 4:an, börjar bli lite smått sugen, mitt 5080 behöver jobba lite efter alla indiespel jag kastar på den.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

1
Skriv svar